Společnost Lidl spustila novou kampaň zaměřenou na výrobky nabízené pod privátními značkami. V následujících týdnech se zákazníci prostřednictvím kampaně seznámí se třemi značkami, které už ale dobře znají přímo z prodejen Lidl. Bude se jednat o značky Pilos, Pikok a Alesto.
Cílem kampaně je upozornit zákazníky na to, že právě výrobky privátních značek jsou ideálním spojením skvělé chuti a příznivé ceny. Vlastní značky jsou ostatně základní filozofií Lidlu, který jich má ve svém portfoliu více než 200. Jejich úspěch přitom závisí především na pečlivém výběru dodavatele.
„Na vývoji privátních značek se podílíme spolu s našimi dodavateli. Můžeme tak určit nejen chuť a obal výrobku, ale také definovat zásady jeho složení a například to, že bude obsahovat redukovaný podíl soli či cukru,“ poodhaluje jednatel odpovědný za Nákup Zoltán Nepp.
Aktuální kampaň je zaměřena hned na tři privátní značky – Pilos, zahrnující mléčné výrobky, Pikok, pod níž zákazníci v Lidlu najdou masné produkty a Alesto, pod kterou jsou v nabídce ořechy či sušené ovoce. Každý týden se zákazníci v rámci kampaně mohou těšit také na ještě výhodnější ceny výrobků z jednotlivých kategorií.
Reklamní kampaň s poselstvím „Milujte chuť i cenu. Jednoduše jen v Lidlu“ potrvá až do druhé poloviny října a k zákazníkům se dostane napříč různými komunikačními kanály zahrnujícími billboardy, reklamní leták, a také rádiové a TV spoty.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 317 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika