- Třetí kolekci na podporu boje proti rakovině prsu, včetně nových výrobků zaměřených na ženy po operačním zákroku, uvádí Primark na trh už 1. října
- V rámci letošní kampaně věnuje Primark celkem přes 27 milionů korun charitativním organizacím, které se rakovinou prsu zabývají
2. října 2023: V souvislosti s měsícem boje proti rakovině prsu představuje společnost Primark svou nejnovější kolekci na podporu boje proti této nemoci. Už třetím rokem tak vychází speciální kolekce, která zahrnuje 32 kusů oděvů. Oblečení na volný čas, noční prádlo a kosmetické výrobky se objeví ve dvou řadách: v pooperační řadě, která zahrnuje specializované výrobky vyvinuté pro ženy, které prošly či prochází tímto zákeřným onemocněním, a v řadě solidarity, která je zaměřena na zvýšení společenského povědomí o nemoci během měsíce boje proti rakovině prsu. Spolu s uvedením kolekce věnuje Primark charitativním organizacím zabývajícím se rakovinou napříč Evropou a USA celkem přes 27 milionů korun. Jedná se o dosud největší dar společnosti Primark ve prospěch charitativních organizací zabývajících se rakovinou a je součástí závazku společnosti Primark podporovat a posilovat ženy bez ohledu na to, jaké překážky jim život přináší.
Pooperační řada byla vyvinuta s důrazem na pohodlí a zahrnuje speciální spodní prádlo, oblečení pro volný čas a oblečení na spaní. Výrobky byly navrženy s využitím nejnovějších postupů a jsou určeny ke zmírnění vedlejších účinků léčby a operace, jako je zvýšená citlivost, návaly horka a otoky. Mezi speciální vlastnosti výrobků patří možnost zapínání na přední zip, bezkosticové střihy a kapsy na protézy. Podprsenková řada v této kolekci zahrnuje braletku s jemnými krajkovými detaily a bezkosticovou košilkovou podprsenku dostupnou v šedé a krémové barvě. Novinkou jsou letos pooperační sportovní podprsenky a plavky. Kolekce s cenami od 130 korun je již nyní k dostání ve vybraných obchodech a bude k dispozici celoročně.
Letošní řada zaměřená na solidaritu zahrnuje kousky pro volný čas včetně triček a nočního či spodního prádla. Kolekce je k dostání po celý říjen za ceny od 105 korun. Novinkou letošního roku je hřejivá růžová mikina, tzv. Snuddie a tři nejoblíbenější kosmetické produkty Primark se speciální růžovou úpravou – hydratační podkladová báze obohacená o vitamíny, lesk na rty s vysokým efektem a hydratační fixační sprej. Více než polovina celé letošní kolekce Breast Cancer Awareness je vyrobena z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů.
Dar ve výši přes 27 milionů korun půjde na zvýšení povědomí o důležitosti samovyšetření a na zajištění toho, aby mohla být ženám postiženým rakovinou i nadále poskytována prvotřídní péče a služby.
„Uvedením této kolekce chceme podpořit ženy, které bojují s následky spojenými s léčbou rakoviny prsu a povzbudit je v každodenním fungování. Důležitým záměrem je také budování většího povědomí o prevenci a rizicích tohoto onemocnění. Jsem rád, že tuto iniciativu pořádáme už třetím rokem, protože svědčí o trvalém závazku společnosti Primark podporovat všechny ženy, ať už se nachází v jakékoliv životní situaci,“ říká Maciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu.
Zákazníci si budou moci od 1. října kolekci prohlédnout také na internetových stránkách Primarku a ověřit si dostupnost svých oblíbených výrobků pomocí nástroje pro kontrolu skladových zásob ještě předtím, než se vydají do své oblíbené prodejny.
O značce Primark
Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 70 000 lidí v 16 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování má společnost Primark více než 400 prodejen po celém světě a pokračuje v expanzi na nových i stávajících trzích s cílem dosáhnout 530 prodejen do konce roku 2026, včetně nového trhu v Maďarsku.
Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem. Zaměřuje se na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci těchto aktivit společnost představila řadu závazků, na jejichž dosažení bude pracovat směrem k roku 2030. Patří mezi ně výroba všech vlastních oděvů z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících z udržitelnějších zdrojů, zajištění recyklovatelnosti oděvů již při jejich navrhování, snížení emisí uhlíku na polovinu v celém hodnotovém řetězci, odstranění jednorázových plastů a zajištění životního minima pro pracovníky v dodavatelském řetězci.