V nadcházejícím týdnu Lidl potěší všechny seniory nad 65 let. Připravil si pro ně totiž dárek v podobě 10% slevy na vybraný sortiment. Ten je možné využít ve všech prodejnách Lidl po celý týden.
Hlavním cílem společnosti Lidl je nabízet zboží té nejvyšší kvality za nejnižší možné ceny. I proto již nyní v porovnání s koncem předešlého roku zlevnil více než 400 výrobků napříč sortimentem. Tak, aby základní potraviny a další produkty byly cenově dostupnější i pro zákazníky, kteří se potýkají s napjatým rozpočtem. Nyní Lidl přichází s nabídkou zaměřenou na seniory starší 65 let. Od pondělí 9. října do neděle 15. října mohou po prokázání svého věku ve všech prodejnách Lidlu nakoupit ještě levněji. 10% sleva je čeká u čerstvého ovoce a zeleniny, vajec a nebaleného pečiva.
„Našim zákazníkům se snažíme nabízet nízké ceny každý den, touto akcí jsme chtěli vyjít vstříc seniorům. I proto jsme do nabídky zahrnuli produkty podle kategorií, které nakupují velmi často. Zároveň se jedná o produkty, u nichž vlivem inflace za poslední dobu nejvíce vzrostla cena a mohly se tak stát pro řadu lidí nedostupnými. V jídelníčcích by však rozhodně chybět neměly. Symbolicky jsme tuto novinku představili k Mezinárodnímu dni seniorů jako dárek a zároveň poděkování našim zákazníkům,“ představuje jednatel společnosti Lidl Vít Pravda.
Týden věnovaný seniorům se v Lidlu objevuje historicky poprvé a doplňuje tak dlouhodobé úsilí Lidlu nabídnout zákazníkům ty nejlepší možné ceny na trhu. Uplatnění slevy je jednoduché. U pokladny stačí slevu oznámit, prokázat svůj věk dokladem s fotografií a následně jen dokončit nákup. Slevu je přitom možné kombinovat s dalšími akcemi a v daném termínu ji využít opakovaně.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 317 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika