Třetí titul Superbrands pro Tork v Česku,poprvé uspěla značka i na Slovensku

Značka Tork, světový lídr v oblasti hygieny a zdravotnictví, se letos zařadila k držitelům prestižního ocenění Business Superbrands 2023. V České republice jde už o třetí titul pro značku v řadě a letos se jí podařilo poprvé uspět i na Slovensku. Superbrands každoročně oceňuje značky s mimořádně silnou reputací a inovativním přístupem.

Ocenění Superbrands se od svého zrodu ve Velké Británii stalo symbolem globálního uznání a dnes představuje nejuznávanější nezávislou autoritu v oblasti hodnocení obchodních značek. Toto prestižní ocenění každoročně vyzdvihuje ty nejlepší z nejlepších značek na trzích v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Výběr značek do tohoto prestižního klubu probíhá na základě jejich renomé, inovací a povědomí o značce na trhu. Firmy nemohou svou účast v programu Superbrands samy navrhovat. O udělení ocenění rozhoduje porota složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu a dalších oborů. Udělení certifikace Superbrands je zárukou silné pozice, zodpovědnosti a trvalého úsilí, které oceněné značky projevují při překonávání hranic a hledání nových inovativních řešení.

Tork získal ocenění Superbrands na českém trhu již potřetí v řadě. „Inovace, dlouhodobé budování značky a důvěra našich partnerů jsou stěžejními pilíři naší práce. Ocenění si velice vážíme a zvláště nás pak těší, že kromě České republiky získala značka Tork ocenění Superbrands v letošním roce poprvé i na Slovensku,“ říká Petr Sobotka, Sales Manager End Customer Essity Česká a Slovenská republika.

Mimořádné renomé na trhu i silný příběh

Aby se značky staly členy exkluzivního společenství Superbrands, musí splňovat nejen vysoké standardy kvality a reputace, ale také vyprávět silný příběh. Tyto příběhy jsou každoročně zaznamenány v Ročence Superbrands, která slouží jako doklad úspěchu a jedinečné pozice oceněných značek na českém trhu. Zároveň mohou oceněné značky v komunikaci používat také grafiku s pečetí Superbrands.

V České republice obnovil program Superbrands své působení v roce 2013. Od roku 2014 jsou hodnoceny nejen značky ve spotřebitelské kategorii (Consumer Superbrands), ale také značky v oblasti obchodní či průmyslové (Business Superbrands).

Jedenáctý ročník udílení cen Czech Superbrands proběhl dne 14. září v nově zrekonstruovaném sále Empire Hall v budově Slovanského domu. V kategorii Consumer Superbrands bylo uděleno 45 cen, dalším 18 značkám byl poté přidělen titul Business Superbrands za rok 2023. Galavečera se za značku Tork zúčastnili Petr Sobotka a Ivan Škorpík, Key Account Manager, Slovakia.



Tork®

Značka Tork nabízí produkty a služby profesionální hygieny zákazníkům po celém světě, od restaurací a zdravotnických zařízení po kanceláře, školy a průmysl. Mezi naše výrobky patří zásobníky, papírové ručníky, toaletní papír, mýdlo, ubrousky, papírové utěrky, ale také softwarová řešení pro úklid na základě analýzy a vyhodnocení dat. Tork se stal lídrem na trhu díky svým odborným znalostem v oblasti hygieny, funkčnímu designu a udržitelnosti. Podporuje zákazníky v tom, aby mysleli na budoucnost a byli za všech okolností schopní pokračovat v podnikání. Tork je globální značka společnosti Essity a je oddaným partnerem zákazníků ve více než 110 zemích. Čerstvé zprávy a inovace společnosti Tork najdete vždy na www.tork.cz.

Essity

Essity je globálním lídrem v oblasti hygieny a zdraví. Zaměřuje se na zlepšování každodenního života skrze své produkty a řešení. Essity obchoduje přibližně ve 150 zemích světa pod značkami globálních lídrů TENA a Tork, ale i dalšími silnými značkami jako jsou JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda a Zewa. Essity zaměstnává přibližně 48 tis. lidí. Čisté prodeje se v roce 2022 vyšplhaly na cca 15 miliard euro. Ústředí společnosti Essity se nachází ve švédském Stockholmu. Společnost je kotovaná na burze Nasdaq Stockholm. Essity překonává překážky k životní pohodě a přispívá k rozvoji zdravé a udržitelné společnosti. Další informace najdete na www.essity.com.