Praha, 16. října 2023 – Vojtěch Bukač od října přebírá řízení české a slovenské pobočky Unileveru. Rozšíří tak svou současnou pozici obchodního ředitele pro ČR a SR, kde vede široký obchodní tým. Vojtěch střídá ve vedení Michaelu Franekovou, která obě země řídila dohromady s potravinovou divizí za region střední a východní Evropy (EE) od roku 2019. Michaela bude nově, vedle divize potravin pro EE, řídit vybrané kategorie v rámci Evropy. Nadále bude působit z pražské kanceláře.
„Chtěl bych navázat na Michaelu, která odvedla skvělou práci v rozvoji naší firemní kultury i našich talentů a pokračovat v implementaci našich udržitelných cílů jak interně, tak vůči zákazníkům a spotřebitelům. Vzhledem k mým dlouholetým zkušenostem z oblasti prodeje chci posilovat klíčovou orientaci na spotřebitele, perfektní exekuci, budování a rozvoj kategorií a užší spolupráci s našimi zákazníky,“ uvedl Vojtěch Bukač.
Vojtěch do Unileveru nastoupil před více než 11 lety s předchozími zkušenostmi z různých obchodních pozic a trade marketingu. Tři roky také vedl slovenskou pobočku. Poslední rok převzal plně zodpovědnost za český a slovenský obchodní tým.
Unilever je od roku 2022 řízen vertikálně v rámci 5 divizí (Potraviny, Zmrzlina, Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care). Jednotlivé divize přímo odpovídají vedení v Evropě. Vojtěch tak bude v nové roli zastřešovat lokální řízení společnosti, rozvoj firemní kultury a zaměstnanců, a zároveň nadále bude pokračovat ve vedení obchodního týmu a spolupráci s klíčovými zákazníky.
O společnosti Unilever
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. Zaměstnává 127 000 lidí, v roce 2022 dosáhl tržeb v hodnotě 60,1 miliard eur. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a Surf, a dalších značek jako Love Beauty & Planet, Seventh Generation či The Vegetarian Butcher. Mezi lokální poklady patří např. značka Míša a Savo.
Vizí společnosti je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání. Strategie udržitelnosti, tzv. Unilever Compass, se zaměřuje na aktuální výzvy dnešní doby, a to hlavně v oblasti sociální a enviromentální. Velmi důležitou roli hrají inovace a jejich silná podpora.
Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců.Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com a www.unilever.cz