„Ahoj, svaly zapoj!“ vybízí ke sportu nová marketingová kampaň Intersportu

Praha, 1. listopadu 2023 – Společnost Intersport, oblíbený prodejce sportovního vybavení a oblečení, zahajuje od listopadu novou marketingovou kampaň. Jejím ústředním prvkem je postava „horala“, se kterým se potkáte napříč všemi komunikačními kanály a jehož vzhled bude modifikován podle sezóny, a claim „Ahoj, svaly zapoj“ vtipnou formou osloví české publikum. „Chceme v zákaznících vzbudit chuť k pohybu, radost ze sportu a společných zážitků,“ vysvětluje hlavní sdělení nové kampaně Miroslav Kopřiva, ředitel Intersport ČR.

„Zapojte svaly“, říká Intersport

Nová marketingová kampaň má v lidech podle Kopřivy vzbudit pozitivní emoce, být jasně rozpoznatelná a motivovat lidi k pohybu. Koncept vychází z kampaně „Servus, die Wadln“ rakouského Intersportu a český slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je modifikací úspěšné rakouské kampaně, která oslovuje sportovní nadšence, spojuje sportovní komunitu a zároveň vzbuzuje v publiku pocit blízkosti. Ústřední slogan zazní z úst „horala“, který se bude objevovat v různých situacích a připomínat, že je čas vyrazit za sportem. 

Český claim kombinuje velmi známý a běžně užívaný pozdrav mezi sportovci a slovní hříčku. „Cílem bylo vytvořit srozumitelný claim, který bude českému publiku blízký a dokáže se s ním ztotožnit. Zároveň jsme také chtěli vtipným způsobem poukázat na to, že na sport je vhodná doba vždy a pro každého, a proto se postava horala objevuje v různých nečekaných situacích,“ vysvětluje Lucie Kuricová, marketingová manažerka společnosti Intersport.

Podoba „horala“ se bude přizpůsobovat ročním obdobím. V reklamních materiálech se potkáte s jeho dvěma tvářemi. Během zimních měsíců bude nosit huňatý kožich, na jaře se zase převlékne do rozkvetlého květinového outfitu. „Chtěli bychom, aby si naši zákazníci horala oblíbili a jeho mírně extravagantní vzhled a typickou sportovní čelenku si nezaměnitelně spojili se společností Intersport,“ vysvětluje Lucie Kuricová.

360° marketingová kampaň

Kampaň se od listopadu 2023 objeví v letácích a dalších promo materiálech Intersportu, ale i v online videospotech, na sociálních sítích, v TV a rozhlasových reklamách, vizuálech v printu i na OOH. „Kampaň s horalem a novým sloganem využijeme napříč všemi komunikačními kanály a reklamními materiály a věříme v její dlouhodobý potenciál do budoucna,“ říká marketingová manažerka a zároveň dodává, že tento mnohostranný přístup má oslovit co nejširší publikum.

Od 1. listopadu můžete kampaň vidět v propagačních materiálech na prodejnách, na e-shopu a na OOH. V médiích se 20s a 10s spoty objeví od poloviny listopadu, stejně jako tomu bude i u jejich rozhlasové varianty. Souběžně s touto novou marketingovou kampaní najdou zákazníci v prodejnách Intersport i na e-shopu také mnoho zimních novinek. Skvělé a kvalitní produkty, které přímo vybízí k pobytu venku a užívání si krásné zimní přírody. „Chceme Čechy motivovat k pohybu v přírodě a ukázat, že sportování spolu s přáteli nebo rodinou má i v dnešní době stále velký smysl,“ dodává Kuricová.

www.intersport.cz

O společnosti: 

Prodejny INTERSPORT v České republice jsou součástí obchodní organizace INTERSPORT Austria. V současné době provozují celkem 38 prodejen a zaměstnávají ke 400 zaměstnancům. 

Společnost nabízí oblečení a obuv na sport i pro volný čas. S výběrem sportovního vybavení vždy pomohou odborní poradci, kteří jsou často sami nadšenými sportovci. Prodejny navíc nabízí službu servisu sportovního vybavení jako je oprava kol nebo seřízení lyží.