1. listopadu 2023 – Díky inovativní službě OneNumber si nyní mohou lidé nechat své telefonní číslo přímo na zápěstí. OneNumber lze používat třeba na nejnovější generaci chytrých hodinek Apple. Služba je ovšem díky Vodafonu dostupná i na dalších zařízeních, která podporují eSIM, LTE volání a umějí naskenovat QR kód nutný pro aktivaci služby. U Vodafonu lze aktivovat službu až pro dvě zařízení, pod telefonním číslem tak mohou být hned tři najednou.
Už není potřeba řešit, jestli se mobil vejde do kabelky, kapsy nebo jestli nebude překážet při sportu. Zastoupí ho chytré hodinky, které se samy rovnou připojí do mobilní sítě a které přitom budou k zastižení pod stejným telefonním číslem, na které už je majitel mobilu zvyklý. Jde o službu OneNumber. Z hodinek je možné telefonovat, přijímat zprávy nebo třeba streamovat hudbu.
Stačí k tomu neomezený mobilní tarif od Vodafonu a ty správné chytré hodinky. Patří mezi ně i novinky, které Vodafone zařadil do prodeje: Apple Watch Series 9 a Apple Watch Ultra 2. U Vodafonu lze všechny modely zakoupit se zvýhodněním až 5000 korun, věrný zákazník si je pořídí dokonce za 1 korunu a zbytek na splátky bez navýšení.
Službu OneNumber si mohou zapnout zákazníci s hodinkami Apple Watch Series 4 a novější, ale i majitelé hodinek Samsung. A nejen to, OneNumber lze využívat také u jiných zařízení, která podporují eSIM, LTE volání a umějí naskenovat QR kód potřebný pro aktivaci služby – třeba v tabletu nebo chytrých hodinkách ostatních výrobců. Navíc u Vodafonu je možné aktivovat službu až pro dvě zařízení, tedy přidat k telefonu ještě další dvě zařízení pod stejným telefonním číslem. Příklady podporovaných zařízení najdete tady.
Na 3 měsíce zdarma
OneNumber je na první 3 měsíce zdarma, poté vyjde na 99 korun měsíčně.
„Při běhání můžete konečně zažít pocit absolutní svobody a už vás nebude tížit mobil v kapse. Když vyrazíte na párty, nemusíte se bát, že telefon ztratíte, rozbijete nebo že vám ho někdo ukradne. A důležitý pracovní hovor vyřídíte i tam, kde s sebou nemáte telefon,“ říká Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro spotřebitelský segment.
eSIM nejen do hodinek
Hodinky se připojují k mobilní síti díky eSIM, což je miniaturní zabudovaný čip, který nahradil klasické plastové SIM karty. Vodafone toto řešení nabízí už od roku 2019, umožňuje připojit do mobilní sítě nejrůznější zařízení a stále běžnější je také v mobilních telefonech. Zákazníci už nemusí řešit, zda mají správný rozměr SIM karty a tato cesta znamená také úspory v produkci a spotřebě plastů.
Další výhodou je, že eSIM se nahrává vzdáleně na čip zabudovaný v telefonu nebo třeba hodinkách, což znamená, že se vše dá vyřešit z pohodlí domova. Na čip lze nahrát i více eSIM profilů. Zákazníci, kteří vlastní více telefonních čísel, tak nemusí měnit plastové karty a pouze si vždy vyberou, který eSIM profil chtějí zrovna využívat. Nyní Vodafone přidává službu OneNumber, která využití eSIM zdokonaluje a zákazníci tak mohou na více zařízeních využívat stejné telefonní číslo. Další informace přinášejí weby www.vodafone.cz/tarify/esim a www.vodafone.cz/onenumber.
O společnosti Vodafone
Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.
V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.