- Očištěný EBIT vzrostl ve třetím čtvrtletí z 13,5 milionu eur na 23,2 milionu eur; GMV klesl o 2,4 %, tržby o 3,2 %
- Spuštění „Stories na Zalandu“ vytváří nový inspirativní módní zážitek
- Nový prostor ve stylu luxusního butiku v Zalando Fashion Store zlepší zážitek prémiových značek a zákazníků
- Nová B2B značka ZEOS umožňuje značkám a prodejcům spravovat jejich vícekanálové podnikání v Evropě v rámci jedné sjednocené platformy
- Zalando potvrdilo celoroční výhled očištěného EBIT, upravuje výhled GMV a tržeb s očekáváním přetrvávajícího tlaku na poptávku po zbytek roku
Berlín, 1. listopadu 2023 // Zalando, jedna z předních evropských e-commerce destinací pro módu a životní styl, vykázalo ve třetím čtvrtletí očištěný zisk před úroky a zdaněním (očištěný EBIT) ve výši 23,2 milionu eur, což představuje nárůst o 72 % ve srovnání s loňským rokem. Současně potvrzuje svůj celoroční výhled pro očištěný EBIT, ale upravuje jej pro GMV a tržby s očekáváním přetrvávajícího tlaku na poptávku po zbytek roku.. Společnost pokládá další základy pro budoucí růst pomocí strategických iniciativ, jako jsou inspirace zákazníků novým obsahem a formátem tzv. storytellingu, představení luxusního butikového prostoru v Zalando Fashion Store s cílem zlepšit zážitek prémiových značek a zákazníků, a taktéž rozvoj logistické nabídky společnosti.
Celou verzi tiskové zprávy naleznete ZDE.