Spolupráce LCG New Media a Oxford sešity slaví úspěchy i letos

I pro letošní zahájení školního roku spojila značka Oxford sešity síly s LCG New Media a svěřila jim kampaně na sociálních sítích a obecně v celém online prostoru. Výsledky na všech sítích předčily očekávání a plány. Na čem byla propagace postavena a jaká teda byla konečná čísla? 

LCG New Media založila kampaň na vlastním stop motion videu a fotografiích produktu, které promovala na celé řadě internetových kanálů – Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads, Sklik, YouTube, RTB kampaně, Digital Turbine. Propagace byla umístěna ve vyhledávací i obsahové síti v Google Ads a Sklik. Prostřednictvím Meta Business bylo rozšířeno video, stories kampaň na dosah a PPC kampaň s proklikem na webové stránky. Na platformě TikTok byla natočená videa zaboostovaná tak, aby měla větší dosah. A právě na TikToku se u videí podařilo dosáhnout téměř dvojnásobného počtu zobrazení oproti původnímu plánu. Jen na sociálních sítích bylo dosaženo přes 5 mil. zobrazení a celkově pak přes 10 mil.  

„Propagace měla za úkol motivovat cílovou skupinu (rodiče a děti ve školním věku), k pořízení kvalitních sešitů na začátek nového školního roku. V kampaních jsme komunikovali právě vysoký standard sešitů, které vydrží po celý školní rok, jejich design a také jednoduchý styl. Podařilo se nám navázat na loňskou úspěšnost. Celková cena za 1000 zobrazení pro celý účet meziročně klesla o 4%. Celkové zobrazení kampaní u Mety se zvýšilo o 3,5%, dosah pak klesl o 3,6%, tedy byla vyšší četnost o 7,3%. U Google a Sklik kampaní v obsahové síti bylo více zobrazení o 1,8%. To všechno se propsalo i do meziročního růstu tržeb za prodané zboží.“ prozradil Vojtěch Lambert, ředitel LCG New Media.

Oxford sešity jsou na českém a slovenském trhu díky společnosti Václav Čížek, který je i výhradním distributorem na tomto území. Sešity jsou specifické svým jednoduchým designem, pevnými laminovanými deskami a velkou škálou barevných provedení. Na rozdíl od jiných sešitů se těmto nelámou rohy a nemačkají se. 

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Propojuje kreativu, strategie a technologie. Mezi aktuální klienty patří PANDORA, BAYER, STOCK, CinemaCity, Schuelke, MAPO Group, Lotus Bakeries, ACCO Brands, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako DODO, Omega Pharma, OC Galerie Harfa, HONOR, Edenred, Grandhotel Pupp, festivaly HradyCZ, BTL, Tour Espana, Armáda ČR, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. V roce 2022 agentura obsadila s projektem Spa Resortu Libverda první místo na stejné soutěži v kategorii výkonnostního marketingu. V témže roce se pak LCG New Media dostala také do výběru TOP 50 nejrychleji rostoucích technologických firem ČR v žebříčku „FAST 50“ od Deloitte. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz.