Při implementaci AI volí firmy IBM watsonx nejen díky jeho osvědčeným procesům a široké škálovatelnosti, ale také na základě pozitivních zkušeností ostatních zákazníků.
Praha, 28. listopadu 2023 – Platformu IBM watsonx využívají zákazníci z celé řady různých odvětví k ověřování konceptů a testování nasazovaných řešení. Tento nástroj ulehčuje vývoj inovativních modelů generativní AI a umožňuje firmám výrazně zvýšit přínos umělé inteligence pro jejich podnikání.
Nové modely generativní AI ovlivňují způsob, jakým podniky a instituce budují vztahy se zákazníky a upravují obchodní procesy směrem k vyšší míře konkurenceschopnosti v dynamicky se vyvíjejícím světě. Generativní AI rozšiřuje možnosti automatizace, digitalizace a transformace podniků v oblasti administrativy, marketingu i zákaznických služeb. Aby tento potenciál mohli čerpat naplno, uplatňují mnozí obchodní partneři IBM inteligentní workflow poskytovaný IBM watsonx.
AddAI.Life (AddAI) je český startup založený v roce 2019 s vizí pomáhat firmám zlepšovat jejich zákaznickou zkušenost a efektivitu implementací AI asistentů, zejména jejich schopnost rychle a přesně vypořádávat různorodé dotazy. „Při vývoji virtuálních asistentů je naším hlavním cílem, aby asistent komunikoval přirozeně a přinášel klientovi i jeho zákazníkům nejvyšší přidanou hodnotu, respektive nejlepší uživatelský zážitek,“ vysvětluje Jindřich Chromý, generální ředitel a spoluzakladatel AddAI.Life.
Pro společnost AddAI i její zákazníky jsou klíčové důvěryhodnost a transparentnost používaného řešení, stejně jako jeho přesnost. Každý asistent tedy musí být co nejvíce přizpůsoben každému zákazníkovi a jeho případům užití: ať už má za úkol odpovídat klientovi telekomunikačního operátora na otázky týkající se vyúčtování, nebo obnovit přístupové heslo k internetovému bankovnictví.
„Mezi naše zákazníky patří některé z předních českých firem, telekomunikačních operátorů a bank. Je tedy důležité, aby naši asistenti dokázali poskytovat přesné a konzistentní odpovědi založené na ověřených datech. Navíc musíme dodržovat bezpečnostní postupy na úrovni uplatňované v bankovním sektoru, včetně toho, že zákazníkům zaručujeme datovou exkluzivitu. Současně je nutné mít možnost přerušit trénování modelu AI na konverzacích zákazníků,” dodává Chromý.
„Generativní AI zjednodušuje způsob, jakým se podniky a organizace mohou připravit na budoucnost. Digitalizovaná řešení založená na generativní AI zvyšují efektivitu procesů, efektivněji využívají schopnosti a rozvíjejí nové dovednosti. Platforma IBM watsonx spojuje nové možnosti generativní AI založené na základních modelech a strojovém učení s možností vytvářet aplikace generativní AI rychleji a z různých datových rámců,“ říká Martin Švík, technický ředitel IBM pro region severní, střední a východní Evropy.Aby mohla společnost AddAI i nadále poskytovat výjimečnou zákaznickou zkušenost a zároveň zkracovat dobu potřebnou k implementaci nových AI asistentů, začala využívat řešení IBM® watsonx.ai™, IBM watsonx™ Assistant a IBM Watson® Discovery.