Savills: Versace, Fendi nebo Armani vstupují do rezidenčního sektoru

Aktuální analýza Savills "Branded Residences Report" uvádí, že počet renomovaných značkových apartmánových rezidencí se celosvětově za posledních deset let zvýšil o více než 160 %. Nové značky, lokace a posun ve standardech vybavení hotelů tento sektor posunují na stále vyšší úroveň. Celkem bylo na světě dokončeno více než 690 takových rezidencí a do roku 2030 by se mělo realizovat dalších více než 600. Mezi původně „nerezidenčními“ značkami se v tomto segmentu napříč světovými metropolemi angažují také prestižní „brandy“ z jiných odvětví jako Versace, Fendi, Armani nebo Tonino Lamborghini. Koncept luxusních apartmánových rezidencí je založen na spojení s prestižní značkou. Jednotlivé apartmány jsou pak nabízeny k prodeji a zároveň jsou obyvatelům k dispozici služby na úrovni prestižních hotelů.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).