13. ročník sbírky Srdce dětem smůlu nepřinesl, nemocným dětem poputuje 41 000 000 Kč

Nemocným dětem poputuje ze sbírky Srdce dětem neuvěřitelná částka ve výši 41 milionů korun. Sbírka se konala ve všech prodejnách Lidl od pondělí 30. října do neděle 12. listopadu již po třinácté. Jedna z největších veřejných sbírek od svého startu vynesla už neskutečných 326 000 000 Kč a pomohla více než osmi tisícům nemocných dětí.

Přestože byl letošní ročník sbírky Srdce dětem již 13. v pořadí, třináctka rozhodně smůlu nepřinesla. Právě naopak. Sbírka určená na pomoc nemocným dětem a jejich rodinám vynesla neuvěřitelných 41 000 000 Kč. V prodejnách Lidl mohl během dvou týdnů přispět každý, a to koupí nálepky ve tvaru srdíčka a pomyslně jej tak věnovat nemocným dětem. Za celou dobu svého fungování vynesla sbírka již 326 000 000 Kč, které posloužily na terapie, rehabilitace, léčebné pobyty či kompenzační pomůcky pro více než 8 000 dětí

„Částka, kterou se nám podařilo v letošní sbírce Srdce dětem vybrat, je opravdu neskutečná. Chtěl bych moc poděkovat našim zákazníkům, ale také každé kolegyni a kolegovi v našich prodejnách. Tento výsledek je totiž také jejich zásluhou. Jsem moc rád, že všichni dokážeme spojit síly a společně udělat dobrou věc, která pomůže těm, jenž si sami pomoci nedokážou,“ neskrývá své nadšení generální ředitel společnosti Lidl Adam Miszczyszyn. 

Sbírka Srdce dětem je společným projektem Lidlu a obecně prospěšné společnosti Život dětem. Ta vybrané peníze přerozděluje mezi potřebné, kterým může pomáhat celoročně. Finanční prostředky putují do rodin s těžce nemocnými dětmi, které se potýkají například s dětskou mozkovou obrnou, nemocí motýlích křídel, svalovou dystrofií, onkologickými onemocněními, autismem a nejrůznějšími kombinovanými onemocněními. Těmto rodinám putuje každá vybraná koruna a slouží na nákup konkrétních pomůcek a léčebných pobytů.

„Sbírka Srdce dětem opět ukázala, že mezi námi žije hodně laskavých lidí se srdcem na pravém místě. Ta neuvěřitelná částka, kterou se podařilo letos pro nemocné děti získat, je vlastně velkým zázrakem, stejně jako celá sbírka. Velký dík patří celé společnosti Lidl, jejím úžasným zaměstnancům, kteří u pokladny s obrovským nasazením nabízeli malá srdíčka a samozřejmě všem laskavým a velkorysým zákazníkům, kteří nás znovu přesvědčili, že jim není lhostejný osud vážně nemocných dětí, které do života dostaly velmi špatné karty. Všem ze srdce děkujeme,“ doplňuje ředitelka obecně prospěšné společnosti Život dětem Maria Křepelková.

V letošním roce opět zaměstnance prodejen motivovalo setkání s dětmi, kterým sbírka pomohla. Děti spolu s rodiči navštívily prodejny, kde se se zaměstnanci mohli společně vyfotit u plakátu s fotografií dítěte a informací o konkrétní pomoci, kterou jim sbírka poskytla v předchozím roce. Zákazníci se tak mohli v průběhu sbírky dozvědět o příbězích dětí ze svého regionu, kterým sbírka už pomohla. 

Informaci o finální vybrané částce se rodiny dozvěděly na slavnostním koncertu, který byl určen jen pro ně. Na koncertě vystoupila například Leona Machálková, Olga Lounová nebo Jan Bendig. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 318 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz 

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika