Získat ho můžete v charitativní aukci na iDNES.cz, která proběhne ve čtvrtek 7. prosince.
Ve čtvrtek 7. prosince 2023 od 9 hodin se na portálu iDNES.cz uskuteční tradiční, už třiadvacátá charitativní aukce prestižního kalendáře Pirelli, tentokrát s podtitulem „Věčnost“. Výroční 50. edice tohoto sběratelsky cenného kalendáře, který se tiskne vždy v omezeném množství a není určen k prodeji, je oslavou energie, odhodlání, vášně a vytrvalosti. Italská firma Pirelli jeden výtisk kalendáře každoročně věnuje do veřejné internetové aukce i v České republice, a to exkluzivně právě zpravodajskému portálu iDNES.cz. Autorem snímků ve vydání pro rok 2024 je ghanský fotograf Prince Gyasi, který je dnes vyhledávaným vizuálním umělcem a ve svých 28 letech jedním z nejmladších fotografů kultovního kalendáře. Své modely i diváky vede fantaskní cestou plnou barevnosti a originální estetiky. Před objektiv pozval hvězdnou sestavu ikonických osobností, jako například světovou topmodelku Naomi Campbell nebo ašantského krále.
Společně s nimi se v kalendáři Pirelli pro rok 2024 objeví i další známé tváře, které si fotograf vybral kvůli vlivu, který mají na jeho život a myšlení. Patří mezi ně mimo jiné herecké legendy Angela Bassett či Idris Elba, nebo bývalý profesionální fotbalista Marcel Desailly.
Prostředky získané v letošní aukci budou už tradičně věnovány na pomoc při léčbě pacientů Masarykova onkologického ústavu v Brně. Primárně budou využity pro oddělení ARO k pořízení Systému pro ohřev pacienta během anestezie.
Dosavadních dvaadvacet ročníků charitativní aukce prestižních kalendářů Pirelli na zpravodajském portálu iDNES.cz vyneslo celkem téměř 5 milionů korun, které putovaly na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně. Historicky rekordní výtěžek zatím padl v roce 2006, kdy aukce kalendáře Pirelli pro rok 2007 vynesla 501 tisíc korun.
Více informací k letošní aukci kalendáře Pirelli na iDNES.cz naleznou zájemci zde: https://www.idnes.cz/zpravy/aukce/pirelli2024
Přílohy:
- výběr fotografií z kalendáře Pirelli pro rok 2024:
- topmodelka Naomi Campbell
- ašantský král Otumfuo Osei Tutu II.
- herečka Angela Bassett
_________________________________________________________________________________________________
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7,2 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,87 milionu čtenářů, což představuje 55,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,2 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem koncernu Agrofert.