Největší český e-commerce & on-line business veletrh mění majitele. Po pěti letech organizace jej od Jana Kalianka koupil SmartEmailing, česká platforma pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci.
Czech On-line Expo je známý český vzdělávací veletrh, který na výstavišti v Letňanech každoročně propojuje majitele, provozovatele a správce e-shopů, konzultanty, vývojáře, programátory, UX designéry, datové analytiky a další odborníky v oblasti on-line marketingu a e-commerce.
První Czech On-line Expo proběhlo v roce 2019 a každým rokem rostlo na návštěvnosti, počtu vystavovatelů, obratu i zisku. Jan Kalianko si svého nástupce důsledně vybíral. „Vytipoval jsem 3 možné firmy, které jsou dostatečně velké, schopné, znalé oboru, mají kapitál a hlavně by jim Expo mohlo dávat smysl. Po několika měsících jsem se dohodl se SmartEmailingem. Věřím, že je Expo v dobrých rukách a zůstane i nadále tím největším a nejlepším, co na českém eventovém trhu pro e-commerce a on-line existuje,“ zmínil na svém LinkedIn profilu. Pomyslnou štafetu od Jana Kalianka přebírá právě SmartEmailing, který se chystá na meziroční růst navázat.
Novinky pro přednášející, vystavovatele i hosty
Misí SmartEmailingu je posunout známý e-commerce veletrh na další úroveň. Nový organizační tým si tak připravil spoustu novinek. Pro garanty a realizační tým je velkou novinkou budování komunity a s ním související Meet Upy, kde mají možnost se na organizaci události spolupodílet a sdílet své nápady. Pro účastníky je to třeba VIP zóna, aplikace Eventee k poskládání vlastního programu nebo bohatý food court. Samozřejmostí je navýšení počtu přednášek i vystavovatelů.
„Vším, co děláme, pomáháme firmám komunikovat se zákazníky a potenciálními zákazníky efektivně, férově a budovali udržitelné vztahy. Vzdělávání a komunita jsou pro nás dva klíčové pojmy a koupě Czech On-line Expa tak do naší vize krásně zapadá,“ vysvětluje důvod koupě Kateřina Fišerová, majitelka SmartEmailingu. „Posledních několik měsíců usilovně pracujeme na tom, aby Czech On-line Expo nebylo pouhým dvoudenním eventem. Naším cílem je vytvořit komunitu, která se bude celý rok vzájemně inspirovat, podporovat a vzdělávat,“ upřesňuje Ondřej Ratajský, leader marketingu SmartEmailingu.
Expo si zachová svou nezávislost
SmartEmailing ujišťuje, že si veletrh i nadále zachová svou objektivnost a nezávislost. „COE i nadále zůstane nezávislým eventem pro všechny. To se týká samozřejmě i naší konkurence, která má na Expo dveře vždy otevřené. Cílem Expa je odbornou veřejnost opravdu kvalitně vzdělávat s těmi nejlepšími z oborů, vytvořit okolo e-commerce komunitu jak pro majitele e-shopů, tak i pro agentury a freelancery. A kdokoliv má stejnou vizi a jde do toho někdo s námi, je vřele vítán,“ vysvětluje Ondřej Ratajský.
První Czech On-line Expo pod záštitou SmartEmailingu se uskuteční již 27.–28. února 2024 na výstavišti PVA EXPO Praha.
O SmartEmailingu
SmartEmailing je chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci. Od roku 2010 pomáhá e-shopům, podnikatelům, malým i velkým firmám budovat pevné vztahy se zákazníky, komunikovat s nimi efektivně a posílat jim přesně to, co chtějí, a kdy to chtějí. Kromě moderního a jednoduchého nástroje šije SmartEmailing svým klientům strategie e-mail marketingu na míru a garantuje 99,9% doručitelnost. Své kampaně už této české platformě svěřily společnosti jako Veletrhy Brno, Národní divadlo, Heureka, CNC, Zásilkovna nebo Eset.