Systém pro ohřev pacientů během operací zajistí teplotní komfort a lepší rekonvalescenci.
Třiadvacátá charitativní aukce prestižního kalendáře Pirelli, kterou ve čtvrtek 7. prosince 2023 uspořádal portál iDNES.cz, v napínavém finále vynesla 200 tisíc korun. Výtěžek z aukce půjde již tradičně na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně. Bude využit k nákupu systému pro ohřev pacienta během operací, který zajišťuje teplotní komfort, menší krvácení při zákrocích a lepší rekonvalescenci.
Vítěz aukce získává výroční 50. vydání s podtitulem „Věčnost“ a božskou Naomi Campbellovou jako Královnou času, které nese originální rukopis fotografa Prince Gyasiho.
„Dobré vůle našich „dražitelů“ a projevené sounáležitosti i v této náročné, ekonomicky nestabilní době, si nesmírně vážíme. Děkujeme vítězi i všem ostatním, kteří se aktivně zapojili do letošní aukce a pomohli dosáhnout nad očekávání pěkného výsledku,“ řekla Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA pro Českou a Slovenskou republiku.
Díky aukcím tohoto prestižního kalendáře na portálu iDNES.cz se pro onkologicky nemocné dosud podařilo vybrat už bezmála 5 milionů korun.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7,2 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,87 milionu čtenářů, což představuje 55,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,2 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem koncernu Agrofert.