Správa reklam na autopilota. Advertee využívají významné české brandy a je připravený rozletět se do světa

Praha 15. prosince 2023 – Automatizace, optimalizace a analytika reklamního obsahu na sociálních sítích bez nutnosti lidské práce. To je platforma Advertee, za kterou stojí marketingoví experti Petr Kučera a Pavla Rýznarová. Startup, který původně vznikl jako interní nástroj pod agenturou PPC One, loni podpořil SFG Holding a Michal Dědek investicí 2,5 milionu korun. Doposud ho využívali klienti PPC One Primalex, Balakryl, Homepark Zličín, O2 Universum či Poliklinika IPP. Nově však platforma pro zvýšení efektivity a výnosnosti digitálních reklamních kampaní vstupuje na český a globální trh jako samostatný software. Do neveřejných beta testů se přihlásili i hráči jako TV Nova, Televizní noviny a Voyo.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).