Agentura Promolab představuje Cre8Hub: UGC platformu spojující tvůrce se značkami

2. ledna 2024. Marketingová agentura Promolab představuje novou platformu Cre8Hub, jež slouží jako prostředek pro tvůrce, kteří zde mohou sdílet svou kreativitu a zároveň nabízí firmám možnost využívat autentický obsah od reálných uživatelů. Platforma tak představuje další nástavbu k silnému nástroji – influencer marketingu. 

Cre8Hub představuje příležitost pro tvůrce, kteří touží po dosažení vyššího dosahu a viditelnosti či spolupráci s nejrůznějšími značkami. Platforma také poskytuje možnost propojení s dalšími tvůrci a sdílení nápadů. Pro značky zase Cre8Hub představuje klíčový prostředek pro využití síly UGC (User Generated Content) – obsahu vytvořeného tvůrci na online platformách, zejména sociálních sítích, v marketingových strategiích. Umožňuje získat důvěryhodný obsah od reálných uživatelů, zvyšuje dosah a posiluje angažovanost komunity kolem propagované značky. Kampaně obsahující UGC jsou proto až o 70 % úspěšnější než firemní nebo influencerské kampaně.

„Věříme, že tato inovativní platforma poskytne naší agentuře nejen konkurenční výhodu, ale také nový pohled na spolupráci, která přesahuje tradiční hranice a otevírá nové dveře pro tvorbu obsahu a propojení tvůrců s našimi klienty,” řekla zakladatelka a CEO agentury Promolab, Evgenia Klochay. 

Tvůrci i značky mohou vstoupit do světa Cre8Hub přes webovou stránku www.cre8hub.cz. 

O agentuře Promolab
Agenturu Promolab založila Evgenia Klochay v roce 2018 po dlouholetém působení na předních marketingových pozicích. Postupně se z agentury zaměřené na správu sociálních sítí a influencer marketing stala profesionální marketingová komunita v online i offline marketingovém světe se zaměřením na lifestyle a módu, ke které má Evgenia i celý tým blízko i díky vlastnictví online magazínu DailyStyle.cz. V roce 2023 se stala členem AČRA a mezi největší klienty agentury Promolab patří například značky TOUS, Dr.Max, Aldo, NUXE či Orsay.