Česká republika, Praha – 26. ledna 2024 – Společnost Electro World, která provozuje síť 39 elektro prodejen po celé České republice, se jako jedna z mála může těšit z ocenění udělovaného odbornou komisí Brand Coucil ČR, která již po deváté za sebou vybrala Electro World za držitele titulu CZECH CONSUMER SUPERBRANDS 2024.
Komise Brand Council ČR je složená z expertů z oblastí byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Výběrové řízení pro získání titulu se skládá z několika kol a bylo přísně hodnoceno na základě obchodních výsledků a preferencí spotřebitelů podle pravidelného výzkumu agentury INCOMIND.
„Jsme vděčni, že naše práce se značkou a prezentace jejích hodnot byla vyhodnocena a oceněna ve spotřebitelské kategorii za nejlepší,“ říká Michal Navrátil, obchodní ředitel společnosti Electro World a NAY.
„Naše značka má přímou vazbu na vztah k zákazníkům, který dlouhodobě budujeme a rozvíjíme, a tak nás těší, že i odborná veřejnost potvrzuje správnost této dlouhodobé filozofie společnosti Electro World,“ doplňuje M. Navrátil.
Mezinárodní organizace Superbrands vznikla v roce 1994 ve Velké Británii a od té doby se rozšířila do více než 90 zemí pěti kontinentů. V České republice byla tato značka obnovena v roce 2013 a od roku 2014 je udělována ve dvou kategoriích, B2C (Consumer Superbrands) a B2B (Business Superbrands).
O společnosti Electro World
Společnost Electro World je jedním z největších multikanálových řetězců specializujících se na prodej spotřební elektroniky, výpočetní a telekomunikační techniky, domácích elektrospotřebičů a veškerého příslušenství, včetně poskytování souvisejících služeb. V letech 2016–2024 byla každoročně oceněna prestižním titulem Superbrands, který je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.