V Praze, 29. ledna 2024 – Technologická společnost Adastra Česká republika se v lednu rozrostla. Došlo totiž k fúzi sloučením firem adastra.one a Acamar.
“Začlenění adastra.one a Acamaru do společnosti Adastra je logickým krokem v rámci našeho růstu na globálním trhu. Díky tomu budeme moci lépe využít potenciál našich kolegů na širší škále projektů,” říká generální ředitel Adastra Česká republika Štěpán Kopřiva.
Zaměření a náplň práce týmů, nově začleněných do Adastry, se nemění. “Bývalá adastra.one se i nadále bude věnovat vývoji komplexních digitálních řešení od mobilních a webových aplikací až po jejich integrace,” říká Standa Dvořák, ex CEO adastra.one, dnes Business Development Director. Mezi nejvýznamnější klienty jeho týmu patří Sazka, Tesco, GZ Media, Vodafone, T-Mobile, Sodexo a COOP Slovensko.
Acamar dosud pro Adastru zajišťoval nábor a relokaci IT specialistů, primárně ze států mimo Evropskou unii. Vznikl původně jako bodyshop, než se rozšířil a získal vlastní projekty. “Koncept Acamaru zůstává stejný. Jen se jako součást Adastry bude nyní jmenovat Adastra Tech Talent Solutions,” říká Pino Nicholson, Head of Sales Adastra Tech Talent, mezi jejichž klienty patří například Commerzbank a Deutsche Börse.
O společnosti Adastra
Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti digitalizace. Zaměřuje se na zpracování dat, jejich analýzu, budování datových skladů, na oblasti internetu věcí (IoT), big dat, umělé inteligence, vývoje aplikací včetně mobilních či tvorbu marketingových a kreativních strategií. Mezi zákazníky Adastry patří firmy z oblasti retailu, financí a bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, automobilového i výrobního průmyslu, energetiky, farmacie a řady dalších odvětví včetně státní správy. Její projekty realizuje na 2000 konzultantů ze 17 kanceláří po celém světě. Obrat Adastry za rok 2022 dosáhl 5,6 miliard Kč. Více na www.adastra.digital.