MAFRA je Generálním mediálním partnerem speciální fotbalové „generálky na ligu“ mezi SK Slavia a VC Vion Zlaté Moravce.

Zisk z prodeje vstupenek přes Ticketportal půjde na konto Nadačního fondu Slavie na charitativní účely.  

Mediální skupinu MAFRA pojí s fotbalovým klubem SK Slavia dlouholeté mediální partnerství. Aktuálně se MAFRA stala Generálním mediálním partnerem v případě výjimečného utkání, v němž nepůjde jen o fotbal. Pražská SK Slavia v neděli 4. února ve Fortuna Areně od 15 hodin přivítá klub FC Vion Zlaté Moravce z nejvyšší slovenské ligy a duel bude mít také charitativní rozměr. 

Zisk z prodeje vstupného na zápas prostřednictvím sítě Ticketportal, která patří do portfolia mediální skupiny MAFRA, bude věnován na dobročinné účely. Konkrétně půjde na konto Nadačního fondu Slavie, který si klade za cíl pomáhat tam, kde je potřeba, i za hranicemi fotbalového hřiště. 

„Šéf Slovanu o nich vtipkoval. Teď Zlaté Moravce pozvala Slavia na generálku“ https://www.idnes.cz/fotbal/zahranici/slavia-praha-slovan-bratislava-dynamo-moskva-pratelsky-zapas-tvrdik-zlate-moravce.A240123_183542_fot_zahranici_duff

(zdroj: sport.iDNES.cz)

„Vstupenky na ligovou generálku jsou v prodeji“  

https://www.slavia.cz/article/21428-Vstupenky-na-ligovou-generalku-jsou-v-prodeji

(zdroj: web SK Slavia Praha)

www.mafra.cz 

_________________________________________________________________________________________________

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7,2 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,87 milionu čtenářů, což představuje 55,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,2 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem koncernu Agrofert.