Na iDNES.cz začíná 9. ročník televizních cen. V tradiční anketě budou čtenáři vybírat to nejlepší mezi seriály, filmy a zábavnými pořady roku 2023

Na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA dnes startuje další, už devátý, ročník populárních televizních cen. Pro vítěze mohou čtenáři hlasovat celkem v šesti kategoriích, a to od 1. února do půlnoci 8. února. Vybírat budou nejlepší český i zahraniční seriál, zábavní pořad, dokumentární cyklus a český i zahraniční televizní film loňského roku. Výsledky čtenářského výběru budou oznámeny v pondělí 12. února a vyhlášena bude také cena udělovaná redakcí iDNES.cz pro televizní osobnost roku, která zavítá do pořadu Rozstřel. Hlasování o televizní ceny, které je na iDNES.cz už tradiční součástí začátku roku, letos navíc získalo novou atraktivnější podobu.

„Televizní ceny mají na iDNES.cz velkou tradici, proto jsme se rozhodli celou anketu obléct do nového kabátu. Počínaje letošním ročníkem tak bude sloužit i jako databáze těch předchozích. Věříme, že pro čtenáře bude inspirací a určitým vodítkem, co stojí za zhlédnutí,“ vysvětluje šéfredaktor iDNES.cz Matyáš Kaiser.

Vedle pořadů, které byly loni v premiéře k vidění v klasické televizi, mohou čtenáři vybírat i díla uváděná pouze na internetu. Mezi nominovanými je totiž také mnoho novinek čistě digitálních platforem od Netflixu po Voyo.

„Minulá sezona se vcelku zajímavě zapsala do televizních kronik především ve dvou směrech,“ předesílá filmová kritička iDNES.cz Mirka Spáčilová. Jednak díky své nadsazené stylizaci vzbudil vášnivé polemiky nejen mezi pamětníky seriál Volha, jenž líčil osudy panského kočího za dob totalitní obrazovky, jednak si řada novinek dopřála předpremiéru na placených streamovacích službách svých domovských stanic ještě před tím, než vstoupily do běžného vysílání, kde je hodnotí odlišný typ publika, dodává Spáčilová. 

Výsledky ankety budou oznámeny v pondělí 12. února. Završí je udělení redakční ceny pro televizní osobnost roku, která bude hostem pořadu Rozstřel na videoportálu iDNES.tv.

V předchozích letech ji získali moderátor Leoš Mareš (Bojovník roku 2015), herec Jan Cina (Dříč roku 2016), režisér Jiří Strach (Pohádkář roku 2017), herečka Martha Issová (Herečka roku 2018), scenárista Ondřej Hübl (Autor roku 2019), herec Štěpán Kozub (Světlonoš roku 2020) či moderátoři Honza Dědek (Zpovědník roku 2021) a Ondřej Sokol (Lovec roku 2022).

Další informace k anketě o televizní ceny iDNES.cz najdete zde: idnes.cz/televizniceny

www.mafra.cz 

_________________________________________________________________________________________________

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7,2 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,87 milionu čtenářů, což představuje 55,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,2 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.