Studio BREAKIT roste, pomůže s vizuální identitou řadě nových klientů

Praha, 14. února – Kreativní marketingově komunikační agentura BREAKIT v poslední době uspěla v několika výběrových řízeních, především v tendrech na kompletní změnu vizuální identity firem. Mezi nové klienty studia patří např. finanční skupina Astorie, výrobce průmyslových svítidel Snaggi, outdoorový koncept M1 nebo fintechový startup Rekap.

BREAKIT pokračuje v letošním roce ve svém růstu, posiluje personálně i získává nové klienty. V poslední době uspěla agentura hned u čtyřech klientů, pro které připravila kompletní vizuální a strategicky komunikační proměnu společnosti. 

„V loňském roce nejen designem a marketingem zatřásl rychlý nástup umělé inteligence. Ta se stává užitečným pomocníkem, ale pořád neumí nahradit individuální přístup ke každé zakázce. V nové vizuální podobě se musí projevit charakter značky, osobnost majitele, jeho preference a vkus. Proto mě těší, že jsme v poslední době dokázali zaujmout hned několik společností, které mají ambiciózní růstové plány,“ říká zakladatel a majitel BREAKIT Radek Sitta.

Marketingová a komunikační agentura BREAKIT získala za přípravu nových korporátních identit několik evropských ocenění, z poslední doby zřejmě nejznámější realizací je nové logo a komplexní nová vizuální identita hokejového klubu HC Dynamo Pardubice. BREAKIT svým klientům kromě vizuální stránky pomáhá i s marketingovými a komunikačními kampaněmi i produkcí.

„Letošek pro nás bude rokem dalšího růstu. Budeme pokračovat v kreativním rozvoji i rozšiřování nabízených služeb. Chceme být pro naše partnery první volbou při jakékoliv marketingové nebo komunikační výzvě,“ dodává Radek Sitta s tím, že obecným trendem v designu letos bude střet retro stylu a futurismu. „Na nás je umět v obou hlavních směrech balancovat a nabídnout klientovi to, co pro svůj rozvoj potřebuje nejvíce,“ uzavřel. 

Mezi nové klienty BREAKIT patří mj.:

Astorie – pojišťovací a finanční skupina se rozhodla pro změnu své identity po více než 20 letech. Proměna vizuálu povede k větší lehkosti, svěžesti a nadčasovosti.

M1 – outdoorový koncept, pro který BREAKIT připravilo nový komunikační styl, ve kterém zdůrazňuje pohyb, přírodu a nezávislost. Součástí konceptu je i slogan “Nemysli na to. Zažij to”. 

Snaggi – výrobce průmyslových svítidel prošel kompletní vizuální přeměnou s důrazem na kvalitu produktu a úsporu elektrické energie, přeměnu doprovází nové motto „To je jasné“.

REKAP – i český fintechový startup pomáhající s online reportingem a manažerským účetnictvím vyrazí za klienty ve zcela novém hávu.

O BREAKIT

Kreativní studio BREAKIT (dříve Orbis Pictures) vzniklo v roce 2007, kromě kreativity v designu se zaměřuje na tvorbu marketingových strategií, pomáhá firmám s komunikací či produkcí. Tvoří kreativní, ale zároveň strategicky funkční řešení.