19. 2. 2024 – Nové kanály se sportovním obsahem i pořady pro celou rodinu. To jsou únorové novinky v programové nabídce O2 TV. Díky neustálým investicím do rozšiřování a zkvalitňování obsahu tráví diváci s O2 TV také nadprůměrně více času. Průměrný divák ji sleduje 4 hodiny a 45 minut.
Od 20. února se mohou diváci O2 TV těšit na několik novinek. Milovníci dokumentárních pořadů a přírody si přijdou na své díky novému kanálu BBC Earth, která bude součástí tarifu O2 TV Bronzová a vyšších. Fanoušci filmů a seriálů se mohou těšit na stanici AXN (nově od O2 TV Stříbrná a vyšší) a na výpravné příběhy zaměřenou AXN White (O2 TV Zlatá s Voyo).
A novinek se dočkají i sportovní diváci. Od 20. února mohou sledovat nový kanál Strike TV zaměřený na sportovně-zábavný obsah, a to včetně zápasů wrestlingové asociace WWE nebo zápasy WBA, WBC, IBF a WBO věnované boxu. Strike TV bude součástí tarifů již od O2 TV Modré a předplaceného balíčku O2 TV Sport Premium.
Jen o pár dnů později, přesně 29. února se pak nabídka sportovního obsahu rozroste i o kanály Nova Sport 5 HD a Nova Sport 6 HD (budou součástí od O2 TV Bronzové a předplaceného O2 TV Sport Premium). Diváci se tak mohou těšit na špičkový motosport v čele s prestižními závody Formule 1, které doplňují širokou nabídku motosportů jako je MotoGP, WRC a NASCAR. „Nové stanice rozšíří náš sportovní obsah, který má nyní prakticky vše, co by mohlo sportovního diváka zaujmout. V programové skladbě O2 TV mají fanoušci k dispozici až 25 sportovních kanálů, což je nejširší nabídka na trhu,“ uvedla šéfka obsahu společnosti O2 Anna Lenerová.
Sledovanost O2 TV je vysoko nad celorepublikovým průměrem
O2 TV dokáže zaujmout, bavit i vzdělávat dlouhé hodiny. Díky atraktivnímu obsahu si přijde na své každý, ať už se jedná o milovníka filmové tvorby, seriálů, dokumentů, pohádek nebo sportu. „Atraktivní a zajímavý obsah, který navíc neustále rozšiřujeme, dokáže naše diváky zaujmout natolik, že u obrazovek tráví více času než dříve. Byť je na celém trhu vidět mírný pokles ve sledovanosti, O2 TV v posledním období dokonce posílila. Čísla mluví jasně – v druhém pololetí loňského roku se průměrná denní doba sledování O2 TV prodloužila na 4 hodiny a 45 minut, tedy 33 hodin a 15 minut týdně. To je ve srovnání s minulým obdobím o 15 minut týdně více. Průměrná hodnota za celý trh přitom klesla v týdenním srovnání o 28 minut,“ říká ředitelka digitálních služeb a O2 TV Dana Tomášková.
S O2 TV tak zákazníci tráví denně v průměru o 1 hodinu a 5 minut více času, než je celorepublikový průměr. Ten je podle nedávno zveřejněných měření sledovanosti Asociací televizních organizací (ATO) v Česku 3 hodiny a 40 minut, tedy 25 hodin a 40 minut týdně.
Největším lákadlem O2 TV je stále sportovní obsah. Ve sledovanosti kraluje český sport, který zákazníci nemají možnost sledovat jinde než v O2 TV jako třeba FORTUNA:LIGA nebo Tipsport extraliga ledního hokeje. Divácky velice oblíbená je i Liga mistrů UEFA, anglická Premier League, MMA, ATP či tenisové Grand Slamy. „Diváky O2 TV ale oslovuje i široká nabídka pořadů pro celou rodinu, mohou si užít skvělé filmy na kanálech HBO, Cinemax nebo FilmBox Premium, ale i prémiové dokumenty na National Geographic nebo Viasat History a Viasat Explore. Populární jsou i dětské kanály jako Disney Channel nebo Nickelodeon. Stále oblíbenější je u diváků pak i možnost propojení O2 TV s VoD službami Voyo nebo HBO Max,“ doplňuje Dana Tomášková.
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.