Sencor v nové kampani ukazuje „tu jednu věc, kterou nedokáže“

Praha, 19. února 2024 – Výrobce domácích spotřebičů a spotřební elektroniky Sencor v průběhu února 2024 spustil novou kampaň, která reprezentuje novou vizuální a komunikační identitu. Kreativní koncept agentury Bypass Ideas propojuje vlastnosti produktů a jejich benefity s nadsázkou inspirovanou životními situacemi, v nichž přiznává „tu jednu věc, kterou Sencor nedokáže“. Cílem kampaně, která využije kompletní mediamix, je posunout vnímanou kvalitu značky a zvýšit podíl zákazníků, kteří zvažují její koupi.

Prvním produktem, který rozvíjí tento koncept, je nový kuchyňský robot Paul 3. Ten sice snadno vykouzlí koláče, těstoviny, domácí tatarák i zdravé šťávy, ale nevykouzlí z dětí milovníky špenátů. Jindy zase přiznává, že sice mixuje, šlehá a seká na jeden dotek, ale nevyseká majitele z neohlášené návštěvy.

Historicky se komunikace Sencoru až na malé výjimky zaměřovala především na komunikaci produktů a jejich technických benefitů. Nový koncept obsahově i vizuálně formou silného brandingu více komunikuje značku, zážitek z používání jednotlivých produktů a také podporuje vnímání jejich kvality,“ vysvětluje Martin Kula, Creative Strategy Director značky Sencor.

Kampaň na kuchyňský robot Paul 3 je od února nasazena v TV formou reklamních spotů, zároveň sponzorskými vzkazy podporuje partnerství s novou řadou pořadu České televize Buchty po ránu. Kampaň poběží také v online prostředí včetně sociálních sítí, postupně se bude objevovat i v médiích ve formě inzerce i v rámci PR aktivit.

Koncept bude průběžně přizpůsoben pro další produkty značky Sencor – ať už nové, či stávající – tak, aby konzistentně komunikoval značku, ale také dal prostor relevantnímu tone of voice pro rozdílné cílové skupiny segmentů food, home, care a fun. Kromě Česka čeká nový koncept nasazení na důležitých trzích Sencoru na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. 

Cílem je zvýšit prestiž a vnímanou kvalitu spotřebičů Sencor

„Sencor je podle všech výzkumů na českém trhu silně etablovaná značka a má vysokou spontánní znalost. Zároveň je zapsán jako značka s přívětivou cenou, ale s nižší vnímanou kvalitou, než je skutečnost a praktická zkušenost našich zákazníků,“ popisuje David Beneš, ředitel značky Sencor. „Nový komunikační koncept si proto klade za cíl posunout vnímání kvality na odpovídající úroveň a zvýšit podíl zákazníků, kteří zvažují koupi výrobků značky Sencor. Ruku v ruce s tím budeme zároveň doplňovat naše produktové portfolio o prémiové výrobky s nadstandardními benefity a zárukami.“

Sencor je v Česku dvojka z pohledu množství prodaných spotřebičů a na 4. místě z hlediska podílu na trhu, zároveň každoročně roste. Značka působí ve více než 48 státech světa.

Detail kampaně

Kreativní agentura: Bypass Ideas

Produkční agentura: Bypass Production

Značka: Sencor

Klient: Fast ČR

Nasazení: od 5. 2. 2024

Obor: Technika / spotřební elektronika

Mediamix: Televize, Online, Social, PR, Print

Creative director: Lester Tullett / Leon Sverdlin

Strategy: Lester Tullet / Leon Sverdlin

Idea maker / copywriter: Lester Tullett / Leon Sverdlin

Art Director: Iva Nitkulinec / Barbora Klimsz 

Account Director: Mária Dvořáková

Producent: Jakub Veselý

Vedoucí produkce: Barbora Kasper

Režie: Prokop Motl

Fotografie: Michal Dvořák

Set design: Karolína Kotrbová

Food styling: Veronika Šlajerová

O značce Sencor

Značka spotřební elektroniky SENCOR byla založena v roce 1969 v Japonsku, v devadesátých letech 20. století se pak stala firmou evropskou. SENCOR je řízen z České republiky, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích. Mezi hlavní přednosti SENCOR patří atraktivní design výrobků; široký sortiment pro každou domácnost a její potřeby; inovace a zpřístupnění moderních technologii a funkcí, za které zákazník neutratí víc, než je nutné. 

www.sencor.cz