Růst o 77 %, čtyři nové země, dalších tisíc klientů. Slovenský Luigi’s Box hodnotí uplynulý rok

Praha 29. února 2024 – Evropský trh s e-commerce vykazuje známky růstu a inovací – vyplývá z dat slovenské technologické společnosti Luigi’s Box. Za minulý rok v opakovaných ročních tržbách (ARR) zaznamenala 77% růst a dosáhla více než 6 milionů eur (150 milionů korun). Úspěšný rok zakončila akvizicí svého českého konkurenta Persoo. Vedle ní, s přírůstkem klientů o 40 % na celkových 3 500 e-shopů, si Luigi’s Box zajistil silnější pozici na lokálním trhu. Od loňska mu nově důvěřují e-shopy Dr. Max, Alza, Planeo Elektro nebo Teta Drogerie. Společnost silně posílila svůj vliv a růst v Polsku a odstartovala expanzi do Německa, Rakouska, Švýcarska a Spojeného království. V zahraničí na ni spoléhají přední e-commerce hráči KiK, Bobcat nebo A1. Společnost byla druhým rokem po sobě zařazena do žebříčku Deloitte Fast 50, kde patří mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy ve střední Evropě. Profitabilní Luigi’s Box se s novým rokem začal připravovat na investiční kolo, které pomůže k další plánované expanzi společnosti.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).