Společnost Huawei na veletrhu MWC 2024 představila špičkovou řadu produktů zaměřených na módu

Praha, 1. března – Společnost Huawei na letošním veletrhu Mobile World Congress (MWC), který se konal tento týden ve španělské Barceloně, jasně potvrdila svou pozici na trhu nejen jako špičková technologická, ale i módní značka. Na veletrhu odprezentovala řadu známých vlajkových produktů i některé novinky. Pozornost hostů přitáhl například luxusní chytrý telefon Huawei Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, revoluční otevřená sluchátka Huawei FreeClip nebo stylové chytré hodinky Huawei Watch GT 4. 

Společnost Huawei pokračuje v investicích do technologických inovací a je odhodlána dosáhnout dalšího průlomu v budování bohatého a personalizovaného sortimentu pro své uživatele. S cíli společnosti korespondoval i stánek na veletrhu MWC. Ten byl rozdělen do zón ULTIMATE DESIGN, Fashion Forward, XMAGE, Creation of Beauty a Fitness & Health. Každá ze zón demonstrovala, jaká řešení společnost Huawei vnesla do každodenního života v jednotlivých kategoriích. 

„Společnost Huawei bude i nadále upevňovat svou pozici globální špičkové, módní a technologicky orientované značky,“ uvedl Kevin Ho, provozní ředitel Huawei Consumer Business Group, a dodává, že v roce 2024 bude společnost nadále zvyšovat investice do výzkumu a vývoje v oblasti digitální tvorby a chytrých zařízení. Toto úsilí má zpřístupnit inovativní produkty a služby uživatelům po celém světě a vytvořit špičkový, průkopnický a personalizovaný životní styl.

Stabilní obchodní růst: Huawei upevňuje svou pozici na trhu 

V uplynulém roce dosáhla společnost Huawei velkého pokroku. Podařilo se jí prorazit na globálním trhu s módně a technologicky vyspělými zařízeními. Mezi ty patří například sluchátka, tablety, počítače nebo telefony. K uvedení stěžejních produktů na globální trhy uspořádala několik akcí po celém světě – v Evropě, na Blízkém východě, v Africe, Latinské Americe, v Asii a Tichomoří.

K produktům, které významně přispěly k růstu společnosti, patří zejména chytré telefony. Mezi vlajkové smartphony uvedené na trh v roce 2023 patří modely Huawei Mate 60 Series a Huawei Mate X5. Podle nejnovější zprávy společnosti Counterpoint Research získala společnost Huawei v minulém roce 5% podíl na celosvětovém trhu luxusních chytrých telefonů. Zařadila se tak na třetí místo mezi všemi značkami. V prvních dvou týdnech roku 2024 se společnost Huawei dokonce umístila na prvním místě na čínském trhu s největším objemem prodeje chytrých telefonů. 

Když se snoubí technologie s módou

Výstavní zóna Fashion Forward nesoucí název stejnojmenné kampaně vzbudila na veletrhu MWC velký ohlas. Odráží se v ní cíl vytvořit pro spotřebitele chytré nositelné produkty, které zároveň souzní s módními trendy. Společnost Huawei doposud zřídila tři výzkumná centra, která podporují neustálý rozvoj technologií a designu, a to v Paříži, Miláně a Londýně. Rozsáhlými investicemi do výzkumu a vývoje takových produktů se společnost Huawei zavázala stát se lídrem módních trendů ve svém oboru.

Pro výrobu produktů je využíváno prvotřídních materiálů, jedinečného designu a pokročilých výrobních technik. Například při vývoji telefonu Huawei Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN byly poprvé do procesu spékání přidány červené keramiky a prvky vzácných zemin. Každý telefon při výrobě prochází kalcinací o teplotě 1400 °C a během 60denní výroby je podroben více než 50 procesům, které jsou klíčové pro vytvoření zářivě červeného těla. Dalším příkladem jsou i Huawei Watch ULTIMATE DESIGN, první zlaté chytré hodinky Huawei. Jsou vyrobeny z 18karátového zlata a tekutého kovu na bázi zirkonu. 

Nejmodernější chytrá nositelná zařízení se nesou v duchu zdraví

Společnost Huawei se již více než deset let zabývá výrobou chytrých nositelných zařízení. Za tuto dobu vybudovala více než 10 globálních výzkumných a vývojových center, čímž urychlila rozložení profesionálního výzkumu v oblasti nositelných zařízení. V říjnu 2023 navíc představila svou třetí zdravotnickou laboratoř – Huawei Finland Health Lab. 

V oblasti chytrých nositelných zařízení se společnost Huawei soustředí především na zdravotní potřeby uživatelů. Před osmi lety proto vyvinula vlastní technologii pro sledování životních funkcí TruSeen™, která byla od svého založení vylepšena o pět generací. V roce 2024 posune společnost Huawei své cíle o krok dále a bude se v oblasti zdraví prioritně zabývat třemi oblastmi: spánkem, krevním tlakem a správou duševního zdraví. Díky tomuto úsilí nabídne společnost Huawei globálním spotřebitelům přesnější, pohodlnější a komplexnější řešení pro správu zdraví.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.