Agentura Adison posiluje tým o Kristýnu Mazánkovou, seniorní PR konzultantku, pod jejímž vedením vzniká nová orientace agentury na segment IT, tech, start-up firem a schopnost kvalitně řešit PR i na globálním trhu. Kristýna Mazánková má bohaté zkušenosti se specifickým prostředím tech firem a startupů. V minulosti pracovala pro Avast, JetBrains nebo SatoshiLabs i zahraniční společnosti. Pod jejím vedením nabízí Adison mimo jiné komunikaci v zahraničí a prolínání PR a marketingu.
„Technologické společnosti se při své komunikaci často perou s potížemi, jak popsat poměrně komplexní technologie jednodušeji a přitom neztratit odbornou preciznost. Dalším problémem je nastavení brandové komunikace ve správném tónu a přesné zacílení kampaní prostřednictvím různých kanálů. S obojím a dalšími specifickými úkoly moderního PR v technologiích dokážeme v Adisonu pomoci,“ uvedla Kristýna Mazánková.
„Tímto krokem navazujeme na dosavadní práci pro IT klienty jako Amazon Web Services, Aimtec, Keboola nebo Veracomp. Chceme pracovat pro velké IT firmy i startupy, cizí nám nejsou ani fintech firmy nebo i B2C značky jako spotřební elektronika,“ dodává k tomu spolumajitel agentury Tomáš Fridrich.
Tým pod vedením Kristýny Mazánkové bude poskytovat služby PR komunikace včetně tvorby strategie, uvádění produktů a služeb na domácí i zahraniční trhy nebo například profilování představitelů top managementu. „Očekáváme, že potenciální klienty osloví také naše schopnost zahraničního PR, která není v Česku příliš rozšířená,“ popisuje Tomáš Fridrich. „Komunikace na zahraničních trzích je specifická v každém regionu. Ať už ji chcete dělat napřímo, nebo koordinovat místní agenturu, rozhodně se vyplatí mít partnera ve stejném časovém pásmu, který s vámi mluví společnou řečí,“ dodává Mazánková.
Technologickým klientům nabízí Adison vedle PR komunikace také konzultaci marketingových aktivit. „U řady klientů je příležitost přirozeně prolnout přístup v duchu moderního PR s vybranými oblastmi marketingu. Vytvoříme akční brandový manuál, který lze ihned prakticky využít, dohlédneme na spolupráci obchodu a marketingu nebo vytvoříme placené kampaně, to vše na míru IT a technologickému byznysu,“ uvedl Fridrich.
Od poloviny loňského roku pracuje Adison pro Amazon Web Services (AWS). Vedle největšího světového poskytovatele cloudových služeb má Adison v portfoliu i další klienty z technologické branže. Jde o fintech Fingood, jenž působí v investičním crowdfundingu a v loňském roce vyrostl o 82 %, a společnost Spectrasol, která vyvíjí patentované prokognitivní osvětlení.
Agentura Adison se zaměřuje na moderní PR komunikaci a klade důraz na její strategické a kreativní uchopení. Mezi její klienty patří například IKEA, Tesco, Indesit, Palírna U Zeleného stromu, Takeda, Labs1503, Pražská energetika, Fingood nebo VELUX. Na trhu působí od roku 2012. Vlastněná je Alžbětou Fridrichovou a Tomášem Fridrichem, který zastává funkci managing partnera. COO je Hana Křenková.
Kristýna Mazánková, senior PR konzultant: Komunikaci v technologiích se věnuje více než 12 let. Má zkušenosti s vedením PR a komunikací značek v České republice i zahraničí pro firmy Avast, JetBrains, SatoshiLabs, BTC Inc.). Vedle práce in-house má zkušenosti také na straně agentury. Je nadšenec do technologií a denně je používá k práci, včetně nástrojů využívajících AI. Aktuálně má v Adisonu s interním týmem na starosti klienta Amazon Web Services. Vedle českého trhu je zvyklá pracovat na komplexních projektech a integrovaných kampaních, kde navíc využívá své znalosti a kontakty z mezinárodního působení například v USA, Asii, Evropě, ale i v dalších regionech.
Tomáš Fridrich je spolumajitel agentury Adison a business development manager. Tomáše provázejí technologie celý život, rád zkouší nové věci a během kariéry pracoval pro různé technologické společnosti: 3M, Aimtec, Spectrasol, Anect, v současnosti supervizuje AWS a Fingood. Ať už jde o ERP systémy, inovativní materiály, biodynamická světla, nebo fintech, vždy se rád učí něco nového, aby pomohl klientům dosáhnout dobrých výsledků.