ZOOT oslavuje ženy celý březen: Uvádí kampaň Superhrdinky všedních dní

Ženy jsou krásné, rafinované, odvážné, nestíhající, milující, nejisté, své. Vždy dokonalé. Jsou to superhrdinky všedních dní. Tak vidí ZOOT ženy, a tedy i svoje zákaznice. I proto ZOOT ženám věnuje ne jen jeden den, ale celý měsíc březen. Tváří se stávají samy zaměstnankyně ZOOTu. Kampaň vznikla pod taktovkou interního teamu.

4. března 2024, Praha | Jako superhrdinky vidí ZOOT i členky svého týmu, a proto se staly hlavními tvářemi celé kampaně. Jejich obsazení dodává kampani autentičnost. Slouží také k poukázání na to, že ženy, které si zaslouží obdiv a pozornost, máme každý den kolem sebe.  

Největší důvod k oslavám žen má vlastně muž, protože právě ten je nejvděčnější, že má ženy ve svém životě. My mezi naše ženy počítáme i zákaznice, a právě jim chceme poděkovat za to, že je máme,” prozradil ke kampani CMO Jaroslav Kaucký.

Celý měsíc březen v online kampaních a na sociálních sítích budou k vidění reálné ženy v roli modelek, které představují nejaktuálnější trendy pro jarní sezónu (kalhotové kostýmy a denim). Kampaň doprovázejí atraktivní slevové akce a nabídky nejen na oblečení, ale i na bytové doplňky, kosmetiku a výživové doplňky. V každé objednávce navíc každou zákaznici čeká malé překvapení.

Mužští členové ZOOTího týmu budou na některých vizuálech k viděni také. A právě od nich pramení nápad na překvapení, na které se zákaznice mohou ve svých objednávkách těšit.  

Kreativu ke kampani vytvořil interní marketingový tým pod taktovkou jedné z tváří kampaně  – Brand managerky Kataríny Gelačákové. O produkci vizuálu a videospotů se postaralo interní Creators Studio. Studio slouží nejen pro interní účely, ale poskytuje své služby i pro externí klienty, a to jak v oblasti produktové fotografie, tak kampaňových fotek, videa a produkce.

  • Kreativní koncept: ZOOT
  • Brand Manager: Katarína Gelačáková
  • Produkce: Creators Studio
  • Mediamix: online, sociální média, influenceři