Jaro je tu! Horal znovu vybízí ke sportu, tentokrát v jarním kabátě

Praha, 6. března 2024 – Společnost Intersport, oblíbený prodejce sportovního vybavení a oblečení, přichází s jarním pokračováním úspěšné marketingové kampaně. Hlavní roli hraje, stejně jako v zimě, postava horala, který se představuje jako posel nadcházejícího teplého období. Muže oděného v květinovém obleku opět doprovází claim „Ahoj, svaly zapoj!“, tentokrát ovšem s dovětkem „Jaro je tu!”. České zákazníky má vtipně pobídnout k pohybu na čerstvém vzduchu. Vídat ho mohou už od 6. března, kdy jarní kampaň startuje. „Náš horal připomíná, že jaro a léto přímo vybízí ke sportování venku a společným zážitkům s rodinou a přáteli,” vysvětluje hlavní sdělení pokračující kampaně Miroslav Kopřiva, ředitel Intersportu ČR. 

Zapojte svaly při běhání i na kole 

Ústředním sloganem „Ahoj, svaly zapoj!“ bude rozkvetlý horal ztělesňující samotné jaro povzbuzovat sportovní nadšence v různých situacích a bude jim připomínat, že je čas vyrazit za pohybem. Ke sportování bude nejprve vybízet běžce v rámci akční nabídky, kterou 6. března Intersport zahájí letošní jarní sezónu. Horal v outfitu s květinami a s nepostradatelnou čelenkou na hlavě pak nebude chybět ani při propagaci letních sportů. 

„Věříme, že si naši zákazníci horala oblíbili stejně jako my a že jeho zábavný, mírně extravagantní vzhled s typickou sportovní čelenkou si už během zimní kampaně jednoznačně spojili právě se společností Intersport,“ vysvětluje Lucie Kuricová, marketingová manažerka Intersportu, s tím, že koncept vychází z úspěšné rakouské kampaně „Servus, die Wadln“ rakouského Intersportu a slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je jeho českou modifikací.

Napříč komunikačními kanály

Kampaň se začátkem března 2024 objeví v letácích a dalších promo materiálech Intersportu, ale i v online videospotech, na sociálních sítích, v TV a rozhlasových reklamách, vizuálech v printu i na OOH. „Naše kampaň, kterou prezentuje horal a typický slogan, využívá celé spektrum komunikačních kanálů. Věříme, že díky výraznému vzhledu, snadné zapamatovatelnosti a chytlavému claimu naší hlavní postavy má tato kampaň obrovský potenciál do budoucna,” sděluje manažerka marketingu, Lucie Kuricová. Dodává také, že tento mnohostranný přístup je zaměřen na oslovování co nejširšího publika.

V médiích se 10s sponzoring objeví od 18. března a v dubnu na něj naváže produktový spot spolu s jeho s rozhlasovými variantami. Pro zákazníky je současně s představením jarní marketingové kampaně připravena celá řada novinek. Zákazníci najdou v prodejnách Intersport i na e-shopu například kvalitní běžeckou obuv do všech terénů, pestrý výběr fitness textilu nebo cyklistického vybavení – zejména kol za atraktivní ceny. „Věříme, že i díky našim prvotřídním produktům zákazníci horalovu výzvu k pohybu v probouzející se přírodě rádi vyslyší a vyrazí vstříc sportovním zážitkům,“ uzavírá Kuricová.

www.intersport.cz

O společnosti: 

Prodejny INTERSPORT v České republice jsou součástí obchodní organizace INTERSPORT Austria. V současné době provozují celkem 38 prodejen a zaměstnávají ke 400 zaměstnancům. 

Společnost nabízí oblečení a obuv na sport i pro volný čas. S výběrem sportovního vybavení vždy pomohou odborní poradci, kteří jsou často sami nadšenými sportovci. Prodejny navíc nabízí službu servisu sportovního vybavení jako je oprava kol nebo seřízení lyží.