Číst iDNES.cz se vyplatí. Začíná jarní Megahra, v níž si čtenáři rozdělí hlavní výhry v celkové hodnotě 600 000 korun

Zpravodajský portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA opět odmění své věrné čtenáře. Vrací se oblíbená Megahra o peněžní prémie, do které se může zapojit každý registrovaný uživatel. Stačí v období od 18. března do 28. dubna 2024 pozorně hledat a sbírat symboly zlatých mincí s logem iDNES.cz vložené do náhodně vybraných článků napříč rubrikami. Losování proběhne každý den v 9 hodin a na výherce čekají denní odměny ve výši 1 000 korun a týdně navíc prémie 10 000 korun. Novinkou letošního prvního kola Megahry iDNES.cz jsou pak tři hlavní výhry v celkové hodnotě 600 000 korun. Losování o hlavní výhry proběhne v pondělí 29. dubna v 9 hodin.


„Vážíme si každého čtenáře, který chodí pro důležité a především ověřené informace právě na iDNES.cz. I proto mě těší, že můžeme po velmi úspěšném podzimním kole Megahry opět věrnost odměnit,“ říká k soutěži šéfredaktor iDNES.cz Matyáš Kaiser. „V minulém ročníku jsme rozdávali nejen zlato za statisíce korun, ale i každodenní výhry v hotovosti. Ekonomická situace stále není jednoduchá a tak po celých 42 dní soutěže přidáme peníze takzvaně na ruku. Šance vyhrát jednu z hlavních cen je pak v letošním ročníku trojnásobná,“ dodává Kaiser.

Každá nasbíraná mince se započítává do denního a celkového skóre, které si účastníci soutěže mohou průběžně kontrolovat na své kartě hráče. 

Ze všech soutěžících, kteří do konce trvání soutěže nasbírají 600 mincí, pak budou vylosováni tři hlavní výherci. Číst se vyplatí, protože s každou vyplněnou hrací kartou se šance v losování násobí. První výherce si přímo od portálu iDNES.cz převezme výhru 300 000 korun, druhé místo bude odměněno 200 000 korunami a třetí vylosovaný získá 100 000 korun. 

Více informací k aktuální soutěži Megahra iDNES.cz naleznete na idnes.cz/megahra.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7,2 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,87 milionu čtenářů, což představuje 55,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,2 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.