Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a v nové kampani na půjčky zdůrazňuje fakt, že půjčky by měly být za férové ceny a bez poplatků, tak aby nenarušovaly finanční zdraví klientů. V TV spotu se znovu objeví populární herečka Jenovéfa Boková v roli samotné České spořitelny.
„Pro naše klienty máme jasný vzkaz – až budou přemýšlet o půjčce, ideálním partnerem je pro ně Česká spořitelna, která má nejen výhodnou nabídku, ale myslí i na jejich finanční zdraví. V souladu s naší strategií a úvěrovým slibem stále platí, že naše půjčky nemohou klienty zatížit víc, než je zdrávo. Půjčka musí být vždy jen dobrý sluha,“ říká Lukáš Kulhavý, šéf nezajištěných úvěrů v České spořitelně.
V hlavních rolích se v novém televizním spotu od agentury VML objeví malá dívka a její poník, kteří společně čelí nečekaně velkým překážkám. Klíčem k jejich překonání je stejně jako v životě víra v sebe. Právě důraz na sebevědomí je hlavním motivem dlouhodobé strategické komunikace Spořitelny #silnější. V kontextu aktuální úvěrové kampaně pak důraz na sebevědomí a víru v sebe poukazuje na fakt, že bankovní půjčky by měly posilovat, a ne oslabovat finanční zdraví klientů.
Česká spořitelna se dlouhodobě zaměřuje na budování sebevědomí české společnosti, protože věří, že silní jedinci tvoří základ úspěchu celého národa. I tentokrát chce spotem inspirovat a posilovat sebedůvěru diváků. „Čím menší je náš hrdina, tím větší má odhodlání a víru ve vlastní schopnosti,“ dodal Tomáš Novotný, Executive Creative Director společnosti VML.
Vedle dvojice malých hrdinů a propracované výpravy spotu dominuje známý hit „These Boots Are Made for Walkin’“ v novém, současném aranžmá.
Kampaň je k vidění od 1. dubna 2024 v televizi, na internetu a sociálních sítích, v pobočkové síti i na OOH po celé republice.
Celou kampaň opět připravil tým pod vedením Tomáše Novotného z VML, Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films, režíroval ho Marek Partyš.
TV spot IMAGE 40 s: https://youtu.be/5iCg3Sz_NB0
Bumper půjčka: https://youtu.be/ELK-_LEUst8
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést skrze poradenství jednotlivce, firmy a celou společnost k finančnímu zdraví a prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů a naše digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků, ať jde o individuální klientelu, drobné podnikatele, malé a střední firmy, nebo velké korporace a klienty z veřejného sektoru. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
- pomůžeme všem klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje,
- zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice,
- pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod,
- poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst.
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na děti a mladé lidi, u nichž chce vzděláváním rozvíjet takové dovednosti a postoje, které budou přispívat k jejich větší nezávislosti, soběstačnosti a finančnímu zdraví. Nadace do podpory vzdělávacích projektů investuje každý rok desítky milionů korun.