NTL Forensics podporuje novou charitativní kolekci nadačního fondu AutTalk na podporu rodin s autistickými dětmi

Společnost NTL Forensics finančně podpořila vznik charitativní kolekce MERCH, která vznikla spoluprací módního návrháře Lukáše Macháčka a nadačního fondu AutTalk Kateřiny Sokolové. Cílem je získat prostředky pro rodiny s autistickými dětmi a zvýšit povědomí o autismu. Kolekce je symbolizována modrým srdcem a na její tvorbě se podíleli i samotní autisté. Projekt spojuje módu a dobročinnost a díky zapojení autistů získává hlubší rozměr. Výtěžek pomůže rodinám a přispěje k osvětě a porozumění problematice autismu.

Společnost NTL Forensics zajišťující komplexní služby a poradenství v oblasti energetiky finančně podpořila vznik nové charitativní kolekce MERCH. Tato kolekce je výsledkem spolupráce předního českého módního návrháře Lukáše Macháčka a nadačního fondu AutTalk Kateřiny Sokolové, který se dlouhodobě věnuje podpoře rodin pečujících o autistické děti. Cílem iniciativy je nejen získat finanční prostředky pro rodiny s autistickými dětmi, ale také zvýšit povědomí o problematice autismu v naší společnosti. Výtěžek z prodeje kolekce MERCH poputuje na podporu rodin pečujících o děti s poruchou autistického spektra.

„Společnost NTL, včetně mé osoby, spolupracuje s NF AutTalk dlouhodobě. Vážíme si toho, jakým způsobem pomáhají lidem s autismem žít plnohodnotnější život a zvyšují povědomí o této vývojové poruše. Naše partnerství na kolekci oblečení je jen jednou z cest, jak ukazujeme, že nám na této věci opravdu záleží. Jsme rádi, že díky našemu příspěvku mohla tato kolekce vzniknout,“ říká Karel Vaniš, provozní ředitel společnosti NTL Forensics.

Kolekce MERCH je symbolizována modrým srdcem, které odkazuje na barvu autismu a komunikace. Na tvorbě kolekce se podíleli také samotní autisté, kteří vnášejí do designu jedinečný pohled a kreativitu. Jejich zapojení dodává celému projektu hlubší smysl a pomáhá zvyšovat povědomí o životě lidí s poruchou autistického spektra.

„S Kateřinou se známe už delší dobu díky práci v módě, a proto když nás naše mateřská agentura oslovila kvůli vzájemné spolupráci, neváhal jsem ani chvíli. I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ komentuje novou kolekci módní návrhář Lukáš Macháček.

Kolekce nabízí široký sortiment oblečení a doplňků, včetně mikin, tepláků, triček, tílek, šátků, kšiltovek, pláštěnek a ponožek. Ceny se pohybují od 108 Kč za ponožky až po 4 900 Kč za pláštěnku.

Nová charitativní kolekce Lukáše Macháčka je skvělým příkladem spojení módy a dobročinnosti. Díky spolupráci s nadačním fondem AutTalk a zapojení samotných autistů do tvorby kolekce získává tento projekt hlubší rozměr. „Výtěžek z prodeje pomůže mnoha rodinám s autistickými dětmi a zároveň přispěje k větší osvětě a porozumění problematice autismu v naší společnosti. Rádi podpoříme každý projekt, ve kterém vidíme smysl,“ uzavírá Vaniš.