SkyShowtime a Paramount Advertising International oznamují výhradní partnerství v oblasti prodeje reklamy

SkyShowtime i nadále vede z hlediska ceny a kvality a od 23. dubna zavádí nové předplatné s reklamou

Paramount bude ve výhradním zastoupení zajišťovat prodej reklamy pro SkyShowtime

SkyShowtime a Paramount Advertising International dnes informovaly o uzavření exkluzivní smlouvy, v rámci které bude společnost Paramount řešit prodej reklamy společnosti SkyShowtime na všech jejích trzích. Prostřednictvím tohoto partnerství poskytnou SkyShowtime a globální divize prodeje reklamy společnosti Paramount předním světovým inzerentům jednotný přístup k prémiové reklamě na více než 20 evropských trzích. 

Nové předplatné SkyShowtime Standardní s reklamou bude k dispozici od 23. dubna a SkyShowtime se tak stane první velkou streamovací službou, která současně na všech svých trzích spustí předplatné s reklamou. 

Zavedením předplatného Standardní s reklamou nabízí SkyShowtime svým zákazníkům dva skvělé zážitky – s reklamou i bez – oba za skvělou cenu. Díky oběma variantám předplatného, možnostem a flexibilitě, které všem svým zákazníkům nabízí, bude SkyShowtime i nadále poskytovat nejen ten nejlepší obsah, ale také skvělý poměr ceny a kvality a široké možnosti výběru. 

Předplatné Standardní s reklamou bude poskytovat prémiový divácký zážitek s průměrně čtyřmi až pěti minutami reklam za hodinu.  

Generální ředitel společnosti SkyShowtime Monty Sarhan uvedl: „SkyShowtime se od začátku snaží poskytovat vysokou užitnou hodnotu a záruku skvělé zábavy za skvělou cenu. Předplatné s reklamou je dalším krokem ve vývoji našich služeb a přichází v době, kdy lidé hledají více možností a flexibility. Jsme nadšeni, že můžeme být první streamovací službou, která zákazníkům na všech našich trzích nabídne variantu s reklamou.“

Výkonná obchodní ředitelka SkyShowtime Hristina Georgieva uvedla: „Velmi nás těší, že jsme tuto exkluzivní smlouvu uzavřeli se společností Paramount ještě před zavedením nového předplatného s reklamou. Kromě toho, že našim členům nabízíme možnost volby, přidáváme nový zdroj příjmů na všech našich trzích.“

Prezident společnosti Paramount pro prodej reklamy na mezinárodních trzích Lee Sears dodává: „Díky našim silným vztahům s předními světovými marketéry, skvělé nabídce produktů a inovativním technologiím je Paramount Advertising pro SkyShowtime dokonalým partnerem. Svou užitnou hodnotu pro naše partnery podpoříme tím, že inzerenti budou moci nakupovat reklamní sloty napříč všemi světovými franšízami, seriály a filmy SkyShowtime, a zároveň v komplexní prémiové video nabídce společnosti Paramount, a to snadno a efektně.“ 

SkyShowtime je domovem všech pěti řad celosvětového seriálového hitu Yellowstone a jeho spin-offů 1883 a 1923 a nabízí nejen tu nejlepší světovou zábavu, ale i stále rostoucí portfolio oceněných originálů z místní produkce.

V obou předplatných SkyShowtime najdete stejné filmové hity, nové a exkluzivní seriály a původní tituly za skvělou cenu. A Gentleman in Moscow (Gentleman v Moskvě), Apples Never Fall (Jablka ze stromu nepadají), Bargain, HALO (2. řada), Knuckles, Mayor of Kingstown (Starosta Kingstownu) S3, Mission Impossible: Dead Reckoning (Mission Impossible: Odplata), Oppenheimer, Paw Patrol: The Mighty Movie (Tlapková patrola ve velkofilmu), Star Trek: Discovery (1.-5. řada), The Envoys (Los Enviados) S2, The Family Stallone (Rodina Stallonových) S2, The Tattooist of Auschwitz (Tatér z Osvětimi), Trolls Band Together (Trollové 3) a Veronika.

Nové předplatné Standard s reklamou bude zavedeno na všech více než 20 trzích: v Albánii, Andoře, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Česku, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Kosovu, Černé Hoře, Severní Makedonii, Norsku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Španělsku a Švédsku.

Konec

Další informace najdete na:  

Webová stránka SkyShowtime: www.skyshowtime.com  

Newsroom SkyShowtime: https://corporate.skyshowtime.com 

Webová stránka Paramount Global: https://www.paramount.com/ 

Newsroom Paramount Global: https://ir.paramount.com/press-releases  

 

O SkyShowtime

SkyShowtime je nejnovější evropská streamovací služba. SkyShowtime, společný podnik společností Comcast a Paramount Global, spojuje to nejlepší z Hollywoodu s místní zábavou na jednom místě.

Od filmů a původních seriálů ikonických značek Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios a Peacock až po seriály SkyShowtime Original, SkyShowtime je novým evropským domovem prémiové zábavy.

SkyShowtime byla spuštěna na všech svých trzích v roce 2023 a je dostupná v Albánii, Andoře, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Česku, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Kosovu, Černé Hoře, Severní Makedonii, Norsku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Španělsku a Švédsku. SkyShowtime je k dispozici prostřednictvím vybraných poskytovatelů televizních služeb a na zařízeních s operačním systémem Apple iOS, tv OS, na zařízeních s operačním systémem Android, Android TV, Google Chromecast, LG TV, smart televizorech Samsung a prostřednictvím webových stránek.

O společnosti Paramount

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) je přední celosvětová mediální, streamovací a zábavní společnost, která vytváří prémiový obsah a zážitky pro diváky po celém světě. Portfolio společnosti Paramount, které je poháněno ikonickými spotřebitelskými značkami, zahrnuje CBS, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ a Pluto TV. Paramount je vlastníkem jedné z největších knihoven televizních a filmových titulů v odvětví. Kromě nabídky moderních streamovacích služeb a digitálních video produktů poskytuje společnost rozsáhlé možnosti v řešení produkce, distribuce a reklamy.

Další informace o společnosti Paramount najdete na www.paramount.com nebo na sociálních sítích pod @ParamountCo.