Praha, 29. dubna 2024 – Zoe.ai, technologický startup spadající pod společnost Lundegaard, oznamuje spolupráci s Astratex.cz, největším českým výrobcem a online prodejcem spodního prádla. Zoe.ai využívá umělou inteligenci k analýze dat o chování uživatelů na webových a mobilních stránkách a generování relevantních doporučení pro plně personalizované nákupní cesty a zákaznickou zkušenost. Tato spolupráce tak proměňuje způsob, jakým zákazníci na e-shopu nakupují a přináší novou úroveň pohodlí i efektivity.
Po navázání spolupráce Zoe.ai s prodejcem parfémů a kosmetiky ELNINO.cz, oznamuje technologický startup dalšího nového klienta, a to společnost Astratex – největšího českého výrobce a prodejce spodního prádla s 25letou tradicí na trhu. Zoe.ai se chopila výzvy zlepšit uživatelský zážitek a zvýšit efektivitu nákupů spodního prádla pomocí plně personalizovaných doporučení produktů. Míra přímé proklikovosti (CTR) na rekomendačních plochách vzrostla díky nasazení personalizačního nástroje o 120 – 150 %, zatímco tržby generované z těchto ploch stouply až o 300 %.
“Technologie Zoe.ai přináší reálné výsledky, které nejen zvyšují konverzi, ale také posilují dlouhodobé vztahy se zákazníky tím, že jim nabízejí relevantní a personalizované doporučení. Ve výsledku jim tedy zjednodušují celý nákupní proces. Jsme nadšeni, že v tomto můžeme spolupracovat s tak renomovanou značkou jako je Astratex a i nadále rozvíjet naše know-how,” komentuje Michal Krňák, produktový manažer Zoe.ai.
Jedním z hlavních budoucích cílů spolupráce mezi Zoe.ai a Astratex.cz je aktuálně rozšíření a nasazení personalizačního nástroje do dalších zemí, kde e-shop působí. To by mělo vést mimo jiné k dalšímu navýšení tržeb a míry prokliku na rekomendačních plochách. Startup také plánuje neustále zdokonalovat své technologické řešení tak, aby co nejvíce vyhovovalo potřebám všech klientů.
O Zoe.ai
Zoe.ai je autonomní spin-off společnosti Lundegaard. Zaměřují se na vývoj technologického nástroje, jenž dokáže sledovat a sbírat data o chování lidí na webových či mobilních stránkách. Výsledky zkoumají pomocí umělé inteligence. Na jejich základě pak dokáží dle požadavků klienta poskytnout soubor doporučení k optimalizaci byznysu.
O Lundegaard
Lundegaard je konzultačně-technologická společnost zaměřená na vývoj inovativních softwarových nástrojů. Od roku 1997 nabízí Lundegaard svým klientům komplexní služby, dnes souhrnně označované jako služby digitální transformace: obchodní poradenství, online marketing a koncepční design, vývoj portálů, aplikací a souvisejících digitálních služeb. Aktuálně pomáhají akcelerovat růst firem v Česku, na Slovensku i v sousedním Německu. Mezi jejich klienty patří například Heureka, ČSOB Pojišťovna, PXE, ALD Automotive, BNB Paribas, PPL, 2N telekomunikace a řada dalších.