Richard Burnley, ředitel Evropské vysílací unie pro právní záležitosti a regulaci, hostem konference DIGIMEDIA 2024

Manažer EBU se zapojí do diskuse o financování médií veřejné služby a využívání umělé inteligence při tvorbě mediálního obsahu.

Praha 30. dubna 2024 – Pohled Evropské vysílací unie (EBU), která sdružuje televizní a rozhlasové stanice veřejné služby, na otázku financování těchto médií a na používání umělé inteligence při tvorbě mediálního obsahu, zprostředkuje na konferenci DIGIMEDIA 2024 Richard Burnley, ředitel EBU pro právní záležitosti a regulaci. Zasedne ve společném panelu s generálním ředitelem České televize Janem Součkem, generálním ředitelem Českého rozhlasu René Zavoralem či prezidentkou Asociace komerčních televizí Klárou Brachtlovou. Konference se uskuteční ve čtvrtek 13. června 2024 v Kongresovém sálu České televize v Praze na Kavčích horách.

Richard Burnley působí v EBU od roku 2010 a v roce 2012 byl jmenován vedoucím právního a regulačního oddělení, přičemž od 1. července 2016 se tomuto segmentu věnuje jako ředitel. Před nástupem do EBU byl Richard Burnley seniorním právním poradcem v Office of Communications (regulátor pro média a telekomunikace Spojeného království) a předtím byl členem oddělení EU a hospodářské soutěže globální právnické firmy v Bruselu a Londýně. Pracoval také na Generálním ředitelství Evropské komise pro hospodářskou soutěž.

Richard Burnley vystudoval práva na King’s College, London University a na Humboldtově univerzitě v Berlíně. Je držitelem doktorátu z práva EU na Evropském univerzitním institutu ve Florencii.

Více informací o konferenci DIGIMEDIA 2024, programu a registraci účastníků naleznete zde

O konferenci DIGIMEDIA

Odborná konference DIGIMEDIA je největším setkáním odborníků na audiovizuální média a broadcasting v České republice, na němž se setkávají zástupci provozovatelů televizního a rozhlasového vysílání, internetových a mobilních služeb, operátorů vysílacích sítí a státních regulačních orgánů. Dlouhodobě se věnuje především tématům audiovizuálních médií, 

distribučních platforem, reklamy, placených služeb a mediální legislativy. Pořadatelem konference je Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Tradice této akce započala v roce 2006, letos se koná již 19. ročník.