Answear mění positioning na trhu. Zaměření na prémiové značky představí zákazníkům pomocí televizní kampaně od Saatchi&Saatchi

Zahalte svůj život do vzácných věcí.“ Tak zní slogan, jímž chce Answear na všech 12 trzích představit nový positioning firmy. Nyní se jedna z nejrychleji rostoucích e-commerce platforem zaměří na prodej vysoce kvalitních produktů od vybraných prémiových značek. Strategii a koncept kampaně připravila agentura Saatchi & Saatchi. Televizní spoty, které režírovala Stella Consonni, známá svou prací pro značky Gucci, Burberry Vogue, poběží v České republice na TV Nova a na Slovensku na TV Markíza od 6. května do 16. června. Doplněna bude o digitální aktivity.

Nová kampaň značky, která staví na myšlence „Zahalte svůj život do vzácných věcí“, je klíčovým prvkem dlouhodobé komunikace, jež Answear.cz umísťuje do segmentu prémiové módy. V nabídce má nově tento internetový obchod sortiment od exkluzivních světových značek, mezi které patří Victoria Beckham, Polo Ralph Lauren, Boss, Calvin Klein, Liu Jo, Pinko, Michael Kors, Tory Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans nebo Furla. 

Móda je jistou formou osobního manifestu, který odráží naše hodnoty, smysl pro humor i vztah k sobě samým. Je to prostředek, kterým vyjadřujeme kým jsme nebo jak se sami formujeme. Proto chceme našim zákazníkům dopřát obklopit se vzácnými kousky v šatníku, které je budou doprovázet, ať už na půlmaratonu v Praze, nebo na romantické večeři při západu slunce v Barceloně. A kromě toho, že se jim budou líbit, si s nimi spojí i nevšední zážitky. Vzácné věci si totiž oblékáme pro jedinečné příležitosti. Jde také o ten zvláštní pocit, který zažíváme, když nosíme oblečení, které máme rádi,“ říká o nové kampani country manažerka pro Česko a Slovensko Nicole Groesslová.

Za strategii a koncept je zodpovědná agentura Saatchi&Saatchi. Inspirativní video a fotografie vznikly v Lisabonu. Vše režírovala Stella Consonni, zkušená režisérka a fotografka, která má za sebou kampaně pro značky jako Gucci, Burberry a Vogue. Tváří kampaně „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ se stala brazilská herečka a modelka Fatima Brunengo. Spoty natočila produkční společnost Papaya Films Lisboa. Postprodukci zajišťovala společnost Platige Image za podpory zvukového studia Soundly.

Stella dokonale vystihla podstatu toho, co chceme v nové imageové komunikaci zákazníkům sdělit, tedy vyzdvihnout rovnováhu mezi módou, každodenním životem a skutečnými hodnotami. V její práci je vidět smysl pro detail. Podařilo se jí ztvárnit příběh, který buduje trvalý vztah mezi značkou a spotřebitelem – příběh, který dalece přesahuje samotný výrobek,“ komentuje Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu společnosti Answear.

Kampaň „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ je realizována na všech 12 trzích, kde Answear působí. Kromě České republiky a Slovenska je to například Polsko, Maďarsko, Ukrajina nebo Itálie. Kromě televize jsou aktivity realizovány digitálně a pomocí out-of-home komunikace. E -commerce platforma k této příležitosti v květnu otevře svůj první concept store v továrně Norblin ve Varšavě. V něm bude kombinovat svět prémiových značek se zábavou, uměním, designem a technologiemi.

O společnosti Answear.com:

Answear.com je jednou z nejrychleji rostoucích evropských e-commerce platforem v oblasti módy a životního stylu. Tento internetový obchod, který působí na 12 evropských trzích, udává tón nových nákupních standardů. Na Answear.com najdete více než 200 000 pečlivě vybraných produktů od více než 500 světových módních značek, jako např: Michael Kors, Swarovski, Victoria Beckham, Furla, Tory Burch, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein. Nabízí také tematické limitované kolekce vlastní značky Answear.LAB určené ženám. Díky pečlivě vybranému sortimentu otevírá zákazníkům inspirativní svět originálních módních stylů a designových interiérových předmětů.

VÍCE O ANSWEAR.CZ

Web: https://answear.cz/

Facebook: https://www.facebook.com/answearcz

Instagram: https://www.instagram.com/answear_cz/

Youtube: https://www.youtube.com/answearczchannel

TV Spot: https://www.youtube.com/watch?v=JBpuFT2EbNA

Backstage video: https://youtu.be/H8bwW5WYjrE