Potkejte fotbalové hvězdy UEFA EURO 2024 přímo v Lidlu! Sběratelské kartičky k nákupu zdarma

Společnost Lidl, globální partner UEFA EURO 2024TM, spouští speciální akci, která udělá radost zejména těm nejmenším fotbalovým fanouškům. Zapojit se může každý zákazník, který se rozhodne nakoupit v prodejnách Lidl. Za každých 500 Kč nákupu dostane unikátní balíček sběratelských karet s portréty fotbalových hvězd.

Fotbalový turnaj UEFA EURO 2024 TM začíná již v polovině června v Německu a společnost Lidl je hrdým globálním partnerem. Proto se řetězec rozhodl svým zákazníkům zkrátit čekání na tento velký fotbalový svátek a připravil si pro ně jedinečnou akci, která je určena pro fandy každého věku. „Chceme naše zákazníky oslovit způsobem, který je pro nás typický – originálním a výjimečným. Proto jsme si ve spolupráci s letošním ročníkem UEFA EURO připravili exkluzivní překvapení. Věříme, že tato iniciativa potěší nejen děti, ale i jejich rodiče,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. 

Zapojit se může každý ze zákazníků Lidlu, stačí nakoupit libovolné produkty v minimální hodnotě 500 Kč. Za každých 500 Kč nákupu získají zájemci balíček karet s portréty slavných fotbalistů! Navíc, ke kartičkám si zákazníci mohou pořídit jedinečné sběratelské album jen za 79,90 Kč, do kterého si je mohou vlepovat a uchovat si tak vzpomínky na letošní fotbalový šampionát. Akce platí od 6. května do 16. června 2024, nebo do vydání zásob. Více podrobností naleznete zde

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika