Lékárenská skupina Pilulka spustila velkou jarní kampaň, uplift značky a jemnou obměnu claimu

Kampaň je zároveň spojená s upliftem značky, jehož cílem je posílení konzistence komunikace, udržení jednotného vizuálního stylu a tonality všech komunikačních kanálů.


Lékárenská skupina Pilulka odstartovala v České republice a na Slovensku největší kampaň za posledního půl roku. Již několik dní ji může široká veřejnost sledovat nejen na billboardech, v metru a v   jiných prostředcích MHD, ale i na YouTube, sociálních sítích a v dalších on-line kanálech. 

Jarní kampaň Jaro je dokonalé, říkali… provází i spotřebitelská soutěž o pobyt v Mariánských Lázních

Navíc ji od začátku května doplňuje i komunikace zprostředkovaná influencery a atraktivní spotřebitelská soutěž, kdy zákazníci Pilulky při nákupu vybraných produktů mají automaticky šanci vyhrát třídenní pobyt pro čtyři osoby v nádherném wellnes hotelu v Mariánských Lázních. 

Samotná kampaň Jaro je dokonalé, říkali… je postavená na vtipných a často neočekávaných, ač přirozených momentech. Zábavnou formou se snaží široké veřejnosti ukázat možné scénáře, jak by na jaře mohly dopadnout různé pohodové či romantické chvíle, a to nejen v přírodě, a upozornit na situace, na které mnozí z nás nemyslí, např. na jaře při alergiích:  „Očekáváte jarní idylku? Realita vás ale udeří vší silou do tváře…  Alergie při polibku pod rozkvetlou třešní? Nebo štípance po romantice při měsíčku?“ 

S kampaní a upliftem značky přichází Pilulka po ozdravných opatřeních

Nová kampaň a uplift značky přicházejí po ozdravných opatřeních, kterým se skupina věnovala v uplynulých měsících z důvodu poklesu e-commerce trhu. Uplift značky s sebou nese i přepracování vizuální identity, které má zvýraznit odbornost Pilulky a její přístup. Úpravou prošla i barevnost, která si klade za cíl navodit pocit bezpečí a důvěry, ale zůstává dostatečně výrazná, aby byla značka zapamatovatelná. 

„Změnami se snažíme jasněji komunikovat, kdo jsme, co nabízíme. Zaměřujeme se především na konzistentní komunikaci, při níž je nesmírně důležité udržovat jednotný vizuální styl a tonalitu všech komunikačních kanálů. Díky tomu budeme mít jistotu, že naše značka je okamžitě rozpoznatelná, a poselství, které chce předat, je konzistentní ve všech oblastech. Tento přístup nám pomáhá posilovat důvěru ve značku a ulehčuje zákazníkům ztotožnit se s hodnotami, které Pilulka reprezentuje,“ uvedl Petr Kasa, spolumajitel lékárenské skupiny Pilulka. 

Pilulka lehce upravila svůj dlouholetý claim

Petr Kasa také dodává, že ruku v ruce s upliftem značky přichází i jemná obměna dlouholetého claimu Pilulky – lepší život. Tradiční slogan  skupina  upravila na frázi „lepší lékárna“. Tento krok podle Petra Kasy představuje evoluci brandingu Pilulky, která reflektuje nejen současnou sílu, ale i budoucí směřování značky. „Pilulka vždy byla a bude v první řade (on-line) lékárna. Díky široké paletě služeb se snažíme být pro naše zákazníky skutečně ,lepší lékárnou‘, kde najdou vše, co potřebují pro lepší a kvalitnější život,“ uzavřel spolumajitel Pilulky Petr Kasa. 

O Pilulce – Pilulka.cz je největší on-line lékárna v Česku a na Slovensku. Společnost založili bratři Kasové se záměrem významně se podílet na digitalizaci a modernizaci evropského lékárenství 21. století. 

Zákazníci na Pilulka.cz najdou vše pro zdravý životní styl. Od léků a doplňků stravy přes produkty pro rodiče a miminka až po elektroniku. Jednou z velkých výhod on-line lékárny je doručení ve stejný den objednávky přes vlastní kurýrní službu Pilulka Expres nebo do výdejních Pilulka Boxů. Díky pestrému sortimentu a mobilní aplikaci Pilulka je nákup jednoduše pohodlný.