Lidl, Lidl, Lidl. Nová kampaň nabízí odpovědi na otázky a potřeby zákazníků.

Společnost Lidl Česká republika zahájila novou reklamní kampaň se sloganem „Lidl, Lidl, Lidl“. Cílem kampaně je zákazníkům ukázat, že odpovědí na jejich otázky a potřeby je právě Lidl. V jeho prodejnách totiž naleznou vysoce kvalitní a pestrý sortiment výrobků za ty nejlepší možné ceny.

Nová kampaň společnosti Lidl upozorňuje zákazníky nejen na výhodné ceny, ale i na vysoce kvalitní produkty. V pekárnách každý den najdou voňavé pečivo, v úseku s chlazeným zbožím si vyberou například uzeniny s vysokým obsahem masa a domů si mohou odnést také čerstvé ovoce a zeleninu vypěstovanou na tuzemských polích. Cílem nové kampaně je odpovědět na potřeby a otázky zákazníků, kteří tak už nemusí hledat jinde. Ať už lidé preferují co nejrychlejší nákup, potřebují pořídit zásoby na víkendové pohoštění celé rodiny, nebo chtějí objevovat nové chutě zahraničních kuchyní, odpověď je jednoduchá: Lidl, Lidl, Lidl.

Dlouhodobou prioritou společnosti Lidl je poskytovat svým zákazníkům tu nejvyšší kvalitu za nejlepší možnou cenu. Inspiraci a nápady na nejlepší recepty naleznou v Kuchyni Lidlu, mohou se rovněž těšit na oblíbené tematické týdny, během nichž budou mít jedinečnou příležitost k nákupu široké škály produktů za výhodné ceny. „Odkud je ta čerstvost? Super kvalita za super cenu? Kde udělám velký nákup, ale rychle?​ Na všechny tyto a další otázky je odpovědí naše nová kampaň. Ta poukazuje na to, aby každý z našich zákazníků měl přístup k nejkvalitnějším produktům za nejlepší ceny. Těšíme se, že jim budeme i nadále poskytovat produkty a služby, které očekávají a zaslouží si,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika