V letošní Pride kampani Primark oslavuje sílu být sám sebou

  • Letošní Pride kampaň oslavuje radost z autentičnosti, sebevyjádření a života ve stylu, který každý den říká ‚to jsem já‘.
  • Primark daruje 250 000 liber charitativním organizacím po celé Evropě a USA, které podporují LGBTQI+ komunitu.
  • Společnost uvedla novou inkluzivní kolekci oblečení a doplňků, která zahrnuje trička se slogany, stylové háčkované topy a řadu genderově neutrálního basic oblečení.

5. června 2024 : S příchodem oslav Pride po celé Evropě společnost Primark oslavuje radost z oblékání novou kampaní, a to velmi autentickým způsobem. Soustřeďuje se na poselství Buď autentický, buď hrdý, buď sám sebou. Kampaň ukazuje sílu sebevyjádření a reprezentuje rozmanitost zaměstnanců a zákazníků značky.

Letos Primark daroval 150 000 liber několika charitativním organizacím po celé Evropě a USA, které se věnují podpoře LGBTQI+ komunity, včetně The Proud Trust (UK), Belong To (Irsko), FELGTBI+ (Španělsko) a Youth Pride (Nizozemsko), a snaží se tak vytvořit budoucnost, v níž každý může být sám sebou. 

Společnost Primark také věnuje dalších 100 000 liber svému dlouhodobému charitativnímu partnerovi, Mezinárodní asociaci leseb, gayů, bisexuálů, transsexuálů a intersexuálů (ILGA World), která usiluje o prosazování rovnosti a rovnoprávnosti pro příslušníky této komunity. Jedná se o šestý rok partnerství společnosti Primark s ILGA World a příspěvek řetězce charitativním organizacím LGBTQI+ od roku 2018 přesahuje 1 milion liber. 

Současně s kampaní byla představena nová kolekce oblečení pro dospělé i děti včetně nezbytných doplňků, jako jsou čepice, ponožky a tašky, které jsou navrženy tak, aby se daly nosit neustále. Zákazníci si také mohou zakoupit limitovanou edici čisticích tamponků Pride pro opakované použití, které jsou ideální pro odstranění make-upu nebo třpytek. Novinkou v kolekci je duhová háčkovaná souprava trička a vesty a také výběr triček inspirovaných hudebními legendami. 

Charlie Magadah-Williams, Head of Diversity & Inclusion společnosti Primark řekl: „Letos jsme opravdu chtěli zachytit ten výjimečný okamžik, kdy to, jak vypadáme navenek, přesně vyjadřuje to, jak se cítíme uvnitř, a hrdost, kterou tím odhalíme. Autenticita je základem naší kampaně, od krásných snímků a příběhů až po naši inkluzivní nabídku produktů a náš závazek podporovat charitativní organizace LGBTQI+ v Evropě a USA. Pride je pro nás víc než jen měsíc oslav; představuje celoroční závazek vůči našim LGBTQI+ kolegům a zákazníkům, prosazování rovných práv a příležitostí. Od našich produktů až po naše zásady jde o to, aby každý zažil radost z toho, že našel místo, kam patří.“

Při tvorbě letošního sortimentu a kampaně spolupracoval maloobchodní řetězec se svou sítí LGBTQI+ kolegů, která poskytuje bezpečný prostor pro členy komunity, aby cítili podporu. Zaměstnanci Primarku se zúčastní akcí Pride v 16 městech na jeho trzích, včetně Dublinu, Krakova, Brooklynu, Manchesteru a Madridu. Značka bude také pořádat akce pro zákazníky ve vybraných obchodech, kde bude na několika místech oslavovat Pride s komunitou LGBTQI+. 

Kolekce je dostupná ve všech prodejnách Primark od 1. června a ceny v ní se pohybují od 115 Kč za oblečení a 34 Kč za doplňky.

Více informací najdete na www.primark.com/cs-cz

O společnosti Primark

Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 80 000 lidí v 16 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování má společnost Primark více než 400 prodejen po celém světě a pokračuje v expanzi na nových i stávajících trzích s cílem dosáhnout 530 prodejen do konce roku 2026, včetně nového trhu v Maďarsku.

Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem a to prostřednictvím své strategie Primark Cares. Tento několikaletý program, který se zaměřuje se na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci těchto aktivit společnost představila řadu závazků, na jejichž dosažení bude pracovat směrem k roku 2030.  Patří mezi ně výroba všech vlastních oděvů z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících z udržitelnějších zdrojů, zajištění recyklovatelnosti oděvů již při jejich navrhování, snížení emisí uhlíku na polovinu v celém hodnotovém řetězci, odstranění jednorázových plastů a zajištění životního minima pro pracovníky v dodavatelském řetězci. Více informací naleznete zde: www.primark.com/en-gb/primark-cares.

O organizaci ILGA World

ILGA World je celosvětová federace více než 1900 organizací z více než 160 zemí a teritorií, které vedou kampaně za práva LGBTQI+ lidí. Jejich vizí je vytvořit svět, kde jsou respektována lidská práva všech lidí a kde každý může žít v rovnosti a svobodě. Pro jejich členské organizace po celém světě a tisíce aktivistů, kteří je vedou, se organizace ILGA World stala rodinou. Jako hnutí a založená rodina pokračují v úsilí o prosazování spravedlnosti a rovnosti LGBTQI+ lidí na celém světě.