Digitální marketingová agentura Taste s hrdostí oznamuje významné posílení svého týmu o dvě významné osobnosti českého marketingu. Roman Číhalík přichází na pozici Creative Strategist a Ondráš Petržilka se ujímá role Creative Team Leader. Hlavním smyslem tohoto kroku je obohatit dosud převážně výkonnostně zaměřenou agenturu o silné strategické a tvůrčí dovednosti.
Honza Makovička, CEO digitální agentury Taste, podtrhuje tento záměr vlastními slovy: „Taste se už od svého vzniku drží na špičce v oblasti analytiky a výkonnostního marketingu. Posílení o Romana a Ondráše je vyjádřením snahy obohatit naši DNA o strategickou a kreativní orientaci. Roman i Ondráš mají obrovské zkušenosti z předních českých i mezinárodních agentur a věřím, že i díky nim dokážeme ještě více pozitivně ovlivňovat business a výsledky našich klientů.“
Roman Číhalík odstartoval svou kariéru ve známé reklamní agentuře Leo Burnett. Později získával cenné zkušenosti v agenturách Kaspen/Jung von Matt, Mark/BBDO či VCCP. V digitálních agenturách Nydrle a Zaraguza se naučil pracovat se značkami v online prostředí, a následně ve společnosti Comtech CAN vedl kreativní tým. Jeho rukama prošly reklamy například pro Pilsner Urquell, O2, ČSA, Mastercard, Nestlé, Mercedes-Benz a mnoho dalších. Za svou práci navíc získal řadu prestižních domácích i zahraničních ocenění. Byl také porotcem kreativních soutěží například ADC Europe, NY Advertising Festivalu nebo Young Lions.
Ondráš Petržilka je zkušený designer, ideamaker a art director, který strávil v reklamě už více než polovinu svého života. Za dvě dekády prošel několik nadnárodních reklamních agentur i malých designových studií. Do Tastu tak přináší znalosti a zkušenosti například z agentur Havas, Lowe Prague, Y&R, Leo Burnett, Kaspen/JvM, Leo Burnett či Peppermint. V nich se podílel na reklamách pro T-mobile, Škoda Auto, Budvar, Volkswagen, Jeep či Ikea. Za svou práci získal i řadu cen v kreativních soutěžích, jako jsou Louskáček, Effie či Zlatá pecka.
Klienti digitální agenturu Taste v současnosti využívají zvláště pro schopnost přinášet nadstandardní výkon z hlediska práce s daty. Ale díky úzké spolupráci mezi strategickým a kreativním týmem bude agentura schopna ještě lépe porozumět potřebám klientů a jejich cílovým skupinám. To umožní vytvářet kampaně, které jsou nejen vysoce efektivní a přesně zacílené, ale které v sobě nesou také dlouhodobou strategii, originální myšlenky a kreativní přesah. Pomoci tomu má právě spolupráce, mezi Romanem a Ondrášem, kteří spolu už v minulosti společně pracovali pro významné značky. Tvoří spolu tedy osvědčenou dynamickou dvojici, která přináší do zakázek nejen profesionalitu, ale také notnou dávku humoru a odvážné nápady na hraně.
Anna Mejsnarová, Strategy Team Leader v Tastu, vidí v obou posilách už jednoznačný přínos: „Od Romana si slibujeme, že spojí dva světy. Ten strategický, datový a strukturovaný s tím kreativním, který umí myšlenkám vdechnout podobu. Navíc nám skvěle funguje i chemie mezi Romanem a Ondrášem, proto sázíme na jejich souhru u klientů, kde sdělení a jeho forma musí hrát prim.“
Agentura Taste tímto krokem navíc jasně dokazuje, že své core týmy stále více zakládá na supertalentech a uznávaných profesionálech, kteří dokážou posouvat hranice digitálního marketingu na špičkovou úroveň. Roman Číhalík a Ondráš Petržilka jsou tak příslibem nových příležitostí, z nichž budou těžit zejména noví i stávající klienti.