Zdravý a pohodlný nákup v prodejnách Albert. Zákazníci nově nakoupí na čtyřech místech v Praze i Brně

Od začátku tohoto roku otevřel Albert čtyři prodejny v Praze a Brně. Nové nákupní prostory společně s modernizovanými stávajícími prodejnami rozšiřují pro zákazníky možnost, jak si zdravě, udržitelně a lokálně nakoupit. Nově otevřené prodejny jsou vybaveny nejmodernějšími technologiemi, které zvyšují komfort zákazníků během nákupu a zároveň snižují uhlíkovou stopu díky energetické efektivnosti.

V Praze si zákazníci nově nakoupí v rezidenční čtvrti Na Vackově, v ulici Bělohorská na Břevnově a v nově vznikajícím komplexu Smíchov City. V Brně byl otevřen nový Albert v obchodním centru Velký Špalíček. Mimo otevírání nových prodejen obchodník současně pokračuje v modernizaci stávající maloobchodní sítě.

Zákazníci mohou v moderních supermarketech vybírat ze širokého sortimentu s důrazem na čerstvost i na produkty podporující zdravý životní styl. V sekci Zdravě s Albertem najdou produkty pro různá zdravotní omezení či stravovací návyky, ať už jde o produkty bio, veganské či vegetariánské, bez lepku, cukru či laktózy. V nabídce nechybí ani oblíbené značky Nature’s Promise, Fresh Bistro, Perla a Delicata. 

Nové prodejny disponují moderním chladícím a mrazícím nábytkem osazeným teplotními čidly, která hlídají optimální teplotu a tím i kvalitu, ale zároveň šetří energií. Spolu s efektivním LED osvětlením omezují spotřebu elektřiny a tím snižují uhlíkovou stopu. Mezi další inovace patří elektronické cenovky u vybraných kategorií zboží, které pomáhají snížit množství použitého papíru. „Díky investicím do nových technologií, efektivnímu vytápění či výměně osvětlení dokáže nová či modernizovaná prodejna ušetřit až třetinu energií oproti srovnatelně velkým prodejnám s běžným vybavením, vysvětluje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Kromě široké nabídky a nízké spotřeby energie se nové prodejny vyznačují také moderní vizuální podobou. Nechybí ani oblíbené samoobslužné pokladny, které umožňují rychlejší nákup bez nutnosti čekání ve frontě. Samozřejmostí je bezbariérový přístup, díky kterému jsou obchody snadno dostupné také pro rodiče s kočárky či osoby s omezenou schopností pohybu.

O Albertu:

 

    • Obchody Albert působí na českém trhu více než 33 let. První obchod, supermarket pod názvem Mana byl otevřen 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.
  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
  • V roce 2022 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating. Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma
  • Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
  • V roce 2019 vláda v čele s premiérem ocenila Albert cenou Odpovědného zahraničního investora za mimořádný přínos v podpoře rozvoje regionů. 
  • Mottem Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodní má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit. 
  • Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2022, který přináší     v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta. Novinkou jsou ESG přílohy s daty za jednotlivé oblasti, který se věnuje.