Trendyol uvádí olympijskou kolekci před zahájením olympijských her v Paříži 2024

Čeští fanoušci olympijských her si mohou zakoupit produkty v Trendyol aplikaci

Praha, 3. července 2024: Trendyol, přední turecká e-commerce platforma a jedna z nejvýznamnějších platforem na světě, dnes oslavuje uvedení olympijské kolekce před zahájením olympijských her v Paříži 2024.

Olympijská kolekce zahrnuje trička, polo trička, šortky, šaty, mikiny, baseballové kšiltovky, klobouky, plážové osušky a tašky a je dostupná na všech platformách Trendyol, včetně Česka, Turecka, Ázerbájdžánu, Spojených arabských emirátů, Saúdské Arábie, Kataru, Kuvajtu, Bahrajnu, Ománu, Německa, Rakouska, Maďarska, Rumunska, Bulharska a Řecka.

Sportovní fanoušci si mohou tyto produkty zakoupit také v obchodě Olympijského muzea v Lausanne ve Švýcarsku a na oficiálním e-shopu olympiády. Všechny produkty nesou ikonický olympijský symbol a byly vyrobeny vybranými specializovanými dodavateli v Turecku.

Prezident společnosti Trendyol Group Çağlayan Çetin uvedl: „Jsme nesmírně hrdí na to, že uvádíme na trh olympijskou kolekci, která jistě potěší olympijské fanoušky po celém světě. Tato eklektická řada produktů, navržených našimi vlastními designéry a vyrobených špičkovými tureckými dodavateli, podtrhuje náš dlouhodobý závazek podporovat turecké talenty na světové scéně.“ 

Olympijská kolekce navazuje na licenční smlouvu, kterou společnost Trendyol podepsala s Mezinárodním olympijským výborem (MOV) v prosinci loňského roku. 

– KONEC –

O společnosti Trendyol
Trendyol je jednou z předních světových e-commerce platforem s nabídkou produktů různých kategorií, která zahrnuje i vlastní značku Trendyol Collection. Společnost Trendyol byla založena v roce 2010 v Turecku a propojuje více než 250 000 prodejců a značek s více než 40 miliony zákazníků prostřednictvím specializované aplikace v místních jazycích v Turecku, střední a východní Evropě, Německu, Ázerbájdžánu a státech Perského zálivu. Společnost také zajišťuje velkoobchodní prodej své vlastní značky Trendyol Collection partnerským platformám ve více než 100 zemích světa.