Cinema City láká návštěvníky do kina skrze výhodné letní akce a soutěže

Jako každé léto i to letošní spouští společnost Cinema City svou největší marketingovou kampaň pod názvem SUMMER PROMO neboli Velká letní soutěž, kde mohou návštěvníci kina soutěžit o více než 190 tisíc cen. Stejně jako v loňských ročnících, i letos je hlavní výhrou osobní automobil, kterým je Škoda Scala Monte Carlo. SUMMER PROMO ale není letos jedinou letní akcí. Vrací se i Levné úterý nebo výhodná rodinná vstupenka.

SUMMER PROMO je každoroční soutěž pro všechny návštěvníky multiplexů Cinema City. Letošní ročník doprovází zcela nový slogan „Užij si chuť výhry!“. Koncept soutěže se oproti jiným ročníkům mírně liší. Předtím diváci registrovali své výherní vstupenky, zatímco letos výherní účtenky za každé zakoupené menu. Hraje se o atraktivní ceny jako jsou poukazy na nákup v obchodech Klenoty Aurum, ScanQuilt nebo Astratex. Dárkové kazety Versace, jízdenky do Špindlerova Mlýna, jízdenky na Ještěd, autodráhy Hot Wheels, poukázky do restaurace Signorvino, osobní automobil Škoda Scala Monte Carlo, vstupenky do kina či slevy na občerstvení. Soutěž trvá od 4. 7. 2024 do 14. 8. 2024. Výherní účtenky se dají registrovat až do 31. 8. 2024. Platnost výher je pak do 30. 9. 2024. Výhry v rámci multiplexů (vstupenky, slevy na popcorn atd.) lze uplatnit až po ukončení soutěže.

Kampaň bude letos podpořena především pomocí on-line marketingových kanálů, sociálních sítí, influencerů a radiových spotů. 

„I toto léto tradičně přinášíme našim divákům oblíbenou soutěž o ceny. Letos jsme změnili mechaniku soutěže a napojili účast na naše barové produkty – až do 14. srpna tak vyhrává každé zakoupené menu a ceny jsou opět velmi lákavé. říká marketingová manažerka Cinema City Lenka Tichá.

Dlouhodobá akce s názvem Levné úterý se opět vrací do multiplexů Cinema City. Jak již název napovídá, jedná se o vstupenky za zvýhodněné ceny každý týden v úterý. Akce se sloganem „VÁŠ FILMOVÝ SVÁTEK“ zahrnuje vstupenky na 2D formát za jednotnou cenu 165 Kč a na 3D formát za jednotnou cenu 174 Kč. Vstupenky lze tradičně zakoupit na pokladnách kin nebo na oficiálním webu.

Výhodná rodinná vstupenka šla doposud zakoupit pouze na pokladnách. Nově lze zakoupit také online. Čím početnější rodina se k návštěvě chystá, tím výhodnější cenu dostane. Akce platí na všechny 2D filmy s přístupností doporučené věkové hranice 12 let. Balíček se skládá ze 3, 4 a 5 vstupenek, které musí obsahovat vždy min. 1x dítě, max. 2x dospělé, přičemž manipulační poplatek je součástí vstupenky a je snížený na 20 Kč.

Mezi další drobné akce patří limitované příchutě popcornů nebo pravidelná obnova menu v neomezeném bufetu ve VIP Cinema City Chodov. 

Více informací naleznete na www.cinemacity.cz