Průzkum PENNY: Češi se nebojí kupovat potraviny před expirací, ale očekávají adekvátní slevu

Praha, 9. července 2024 - Tuzemští zákazníci ve velkém nakupují potraviny s blížícím se datem expirace. Alespoň někdy je do košíku vkládá 97 % nakupujících, velmi často nebo dokonce při každém nákupu tak činí 36 % Čechů. Motivuje je přitom nejen finanční úspora, ale i snaha omezit plýtvání jídlem. Kosmetické nedostatky rádi přehlédnou, sleva na cenovce by však měla dosahovat přinejmenším 30, ideálně 50 procent. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu diskontního řetězce PENNY, který se zaměřil na nákupní chování Čechů ve vztahu k prevenci plýtvání jídlem. Přesně poloviční slevy potravin s blížícím se datem spotřeby nabízí PENNY už ve dvou speciálních programech, v rámci projektu Nesnězeno a pak i v rámci vlastního platformy speciálních zlevněných balíčků.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).