Primark uvádí novou kolekci na oslavu výročí Lvího krále od Disneyho

  • Kolekce vychází u příležitosti 30. výročí uvedení filmu Lví král od společnosti Disney.
  • Video ke kampani vybízí k tomu, aby lidé své oblečení posílali dál a užívali ho co nejdéle.
  • U příležitosti uvedení kolekce pořádá Primark ve Velké Británii a Irsku workshopy na úpravu oblečení „Love it for Longer“

10. července 2024: U příležitosti 30 let od uvedení filmu Lví král od Disneyho se Primark spojil se společností Disney a představil kolekci oblečení a doplňků. Poprvé v historii Primarku je ve spolupráci s Disneyho Lvím králem veškeré oblečení v kolekci vyrobeno z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů*. Vybrané produkty jsou také vyrobeny tak, aby se daly znovu použít nebo zpracovat na nová vlákna či výrobky. To znamená, že v případě oblečení, kde lze odstranit lemy a knoflíky, je možné provést opětovnou úpravu nebo recyklaci.

Podrobnosti o materiálech použitých k výrobě každého výrobku budou uvedeny na visačce výrobku v obchodech a další informace jsou k dispozici zde.     

Součástí zahájení kampaně je video, které vypráví příběh o předávání dětského overalu Primark s motivem Lvího krále a nabádá lidi, aby své oblečení milovali a nosili co nejdéle.  

Řada s oblíbenými postavami z filmu Lví král, jako jsou Simba, Nala, Timon, Pumbaa a celá parta, zahrnuje dámské a dětské oblečení včetně doplňků a je k dostání ve všech prodejnách Primark.  

U příležitosti uvedení této kolekce pořádá Primark v Londýně ve Velké Británii a irském Dublinu workshopy zaměřené na úpravu oděvů „Love it for Longer“, které mají zákazníky povzbudit k opravě a opětovnému nošení svého oblečení. Workshopy se budou zabývat různými opravami a úpravami, včetně patchworku s Disneyho tématikou a dalšími technikami šití. 

Sarah Jackson, ředitelka licenčního oddělení společnosti Primark, uvedla: „Víme, že naši zákazníci milují Disneyho Lvího krále, a proto jsme rádi, že můžeme uvést na trh tuto novou řadu vyrobenou z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů. Tato kolekce je součástí trvalého závazku společnosti Primark učinit udržitelnější módu dostupnou pro každého.    

„Stále hledáme způsoby, jak v prodejnách vytvářet nezapomenutelné zážitky, a jsme rádi, že můžeme naše zákazníky pozvat k účasti na našich workshopech Love it for Longer. Cílem našich bezplatných opravárenských dílen je inspirovat a umožnit lidem znovu si zamilovat a obnovit své oblečení.“  

Sonia Samra, Víceprezidentka kategorie v Disney EMEA řekla: „Tato řada inspirovaná Lvím králem je nejnovějším počinem v naší dlouholeté spolupráci se společností Primark a jsme rádi, že s ní můžeme oslavit 30. výročí filmu. Tento film a jeho téma rodiny, přátelství a sebepoznání jsou stále aktuální. Víme, že se najdou fanoušci, kteří po této kolekci sáhnou z nostalgie, i ti, kteří možná příběh objevili nedávno – v každém případě jsme si jisti, že si v ní každý najde to své!“

Společnost Primark vstoupila na trh licencí v roce 2011 se svou první kolekcí Disney a tato spolupráce se postupně rozrostla do celé řady kategorií a stala se největším licenčním partnerem maloobchodního řetězce a oblíbencem zákazníků.   

Další informace naleznete zde. Chcete-li se dozvědět více o tom, jak navrhujeme oblečení s ohledem na budoucnost, navštivte tento odkaz.  

* Více informací o materiálech obsažených v našich produktech Primark Cares najdete zde. 

 

O společnosti Primark 

Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 80 000 lidí v 16 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování má společnost Primark více než 400 prodejen po celém světě a pokračuje v expanzi na nových i stávajících trzích s cílem dosáhnout 530 prodejen do konce roku 2026, včetně nového trhu v Maďarsku.

  Společnost Primark usiluje o to, aby byla udržitelnější móda dostupná pro každého, a to prostřednictvím své strategie Primark Cares. Tento několikaletý program se zaměřuje na prodloužení životnosti oblečení, ochranu životního prostředí na planetě a podporu životní úrovně lidí, kteří oblečení Primark vyrábějí. V rámci tohoto programu společnost Primark představila devět závazků, kterých chce dosáhnout do roku 2030. Tyto závazky zahrnují výrobu veškerého oblečení z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů do roku 2030, snížení emisí uhlíku v celém hodnotovém řetězci na polovinu a snahu o zajištění mzdy pokrývající životní náklady pracovníků v dodavatelském řetězci. Více informací naleznete zde: www.primark.com/en-gb/primark-cares.