S Oxybag je návrat do školy snadnější i zábavnější, přesvědčuje oživlý batoh v reklamní kampani produkce Overhere

Hlavním hrdinou nové reklamní kampaně Oxybag se stává oživlý batoh.

Filmová produkce Overhere připravila pro Oxybag, leadera na trhu back to school produktů, novou kreativní kampaň. „Cílem bylo posílit brand a dát o něm vědět zapamatovatelným způsobem. Chtěli jsme se vymanit z klišé, která většinou v reklamách v tomto segmentu panují,“ vysvětluje koncept Jan Kolář, kreativec z Overhere. 

Martina Hoffová, marketingová ředitelka značky Oxybag, dodává: „Jsme na trhu již téměř 30 let a patříme mezi top 3 značky ve svém segmentu. Lidé nás znají a rádi se k nám vracejí, ale cítíme potřebu se ještě více prezentovat a ukázat, že nabízíme nejen kvalitní a ergonomické výrobky, ale také designově nadčasové produkty, které splňují potřeby moderních školáků a jejich rodičů.“

V hlavní roli samotného spotu je batoh, který provází svého majitele – dítě – celým dnem. Pro dítě je parťákem, který mu kryje záda. Na uvěřitelnosti tohoto claimu dodává fakt, že je batoh polidštěný – má oči a mluví. „Na rozdíl od očí, které jsme jako 3D model přidali postprodukčně, jsme batoh ovládali pomocí vlastního RC modelu přímo na místě,“ popisuje provedení Jan Kolář. 

Cílovou skupinou této kampaně jsou především rodiče školáků ve věku od 6 do 15 let a samotní školáci. Úspěšnost kampaně se bude měřit pomocí několika klíčových ukazatelů, jako jsou nárůst prodeje, zapojení na sociálních médiích, návštěvnost webových stránek a zpětná vazba od zákazníků. Rovněž se bude sledovat míra povědomí o značce a její vnímání před a po kampani.

Oxybag

Oxybag je přední česká značka školních a kancelářských potřeb. S téměř 30 lety zkušeností na trhu přináší produkty, které kombinují kvalitu, funkčnost a design. Patří mezi top 3 firmy v prodeji batohů a zároveň je jedničkou v prodeji boxů, kufříků, penálů a obalů. Ročně Oxybag prodá na 30 000 ks aktovek a 50 000 ks batohů.