společnost DPD, součást největší evropské sítě balíkové přepravy Geopost, se, stejně jako v minulých letech, stala hlavním partnerem již 28. ročníku celonárodní sbírky Českého dne proti rakovině. Ten probíhal 15. května a jeho hlavním tématem byla prevence rakoviny prsu a screeningové programy. Kurýři DPD před tímto datem zdarma rozvezli téměř milion žlutých kytiček dobrovolníkům po celém Česku. Ti je následně nabízeli široké veřejnosti v ulicích a na vybraných prodejních místech. V den sbírky nosili i kurýři DPD kytičky, aby tak pomáhali šířit povědomí o rakovině prsu a rozdávali příjemcům zásilek edukační letáčky.
Žluté kytičky byly k dispozici také na jednotlivých depech DPD, kde se díky příspěvkům od zaměstnanců podařilo vybrat přes 25 tisíc Kč. Vybraná částka bude využita na dlouhodobé programy Ligy proti rakovině Praha, jako je například nádorová prevence či zlepšení kvality života onkologicky nemocných. Celkově se v rámci sbírky vybralo rekordních více než 24 000 000 Kč.