Gebrüder Weiss zabodoval v žebříčku CZECH TOP 100 a převzal ocenění za letošní marketingovou kampaň

Praha, 23. 7. 2024 – Na konci června se ve Španělském sále Pražského hradu konal galavečer CZECH TOP 100, kde byla předána ocenění za umístění ve 30. ročníku prestižního žebříčku, jenž vybírá nejlepší firmy na základě tržeb. Společnost Gebrüder Weiss zde převzala ocenění Management Excellence Award za marketingovou kampaň „Palety denně po Evropě“.

Slavnostní společenská událost v honosných historických prostorách Pražského hradu je tradičním vyvrcholením projektů CZECH TOP 100, během níž jsou zveřejněny výsledky renomovaného žebříčku založeného na objektivním kritériu, a to na tržbách. Pozvání na jubilejní 30. Galavečer přijala řada významných hostů z řad podnikatelů, odborné veřejnosti či ekonomických institucí. Během programu byla předána ocenění TOP 10 Nejvýznamnějších českých firem, ceny byly uděleny rovněž v kategoriích Management Excellence Award, Gentlemanská firma a Nejstabilnější firma.

Mezinárodní logistická společnost Gebrüder Weiss byla oceněna za perfektně zvládnutou brand awarness kampaň „Palety denně po Evropě“, za kterou obdržela Management Excellence Award. „Na ocenění, které jsme obdrželi v nádherných prostorách Španělského sálu Pražského hradu, jsme velice pyšní a nesmírně si vážíme uznání naší práce, která si vyžádala hodně času i úsilí,“ uvádí Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR s tím, že za realizaci úspěšné kampaně patří poděkování celému týmu, jenž se na ní podílel. „Významnou roli zde sehrálo také skvělé načasování a propojení jednotlivých mediálních kanálů. Spoty v rámci naší komplexní kampaně běžely nejen v online prostředí a rozhlase, ale také v televizi, a to i během finálového zápasu Mistrovství světa v hokeji, který sledovalo rekordních 3,74 milionu diváků a ve kterém český tým zvítězil. Dobře zvolený komunikační mix v kampani a její timing tak skvěle podpořily povědomí o naší značce,“ dodává Jan Kodada.

Společnost Gebrüder Weiss ČR převzala ocenění za úspěšnou marketingovou kampaň.

Zdroj: Gebrüder Weiss

Obsah obrázku oblečení, osoba, Lidská tvář, oblek

Popis byl vytvořen automaticky

Zástupci Gebrüder Weiss ČR převzali ocenění Management Excellence Award v rámci žebříčku Czech TOP 100. Na snímku Šárka Hálová, marketingová manažerka, a Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel.

Zdroj: Gebrüder Weiss

Obsah obrázku interiér, svatba, svíčka, Sál

Popis byl vytvořen automaticky

Galavečer se konal ve Španělském sále Pražského hradu.

Zdroj: Gebrüder Weiss

Obsah obrázku oblečení, osoba, oblek, muž

Popis byl vytvořen automaticky

V honosných historických prostorách Pražského hradu se letos konal jubilejní 30. ročník slavnostní společenské události. 

Zdroj: Gebrüder Weiss

……………………………………………………………………………………………………………

O společnosti:

Společnost Gebrüder Weiss Holding AG se sídlem v rakouském Lauterachu je globálním poskytovatelem komplexních logistických služeb s přibližně 8 600 zaměstnanci a 180 vlastními pobočkami. Naposledy společnost dosáhla ročního obratu 2,46 miliardy eur (2023). Její portfolio zahrnuje dopravní a logistická řešení, digitální služby a řízení dodavatelského řetězce. Kombinace digitálních a fyzických odborných znalostí umožňuje společnosti rychle a pružně reagovat na potřeby zákazníků. Rodinná společnost, jejíž historie v dopravním odvětví sahá více než 500 let do minulosti, je dnes díky široké škále ekologických, ekonomických a sociálních opatření považována za průkopníka i v oblasti udržitelného hospodaření. 

V České republice působí společnost Gebrüder Weiss spol. s r.o. od roku 1992, v současnosti zaměstnává 390 zaměstnanců v 10 pobočkách. Poskytuje tuzemské a mezinárodní pozemní přepravy, leteckou a námořní přepravu, skladovou logistiku a komplexní logistická řešení šitá na míru.