Twistcafe Group otevřelo svou první pobočku v USA v Los Angeles

Praha, 25. července 2024 – Český franšízový řetězec Trdlokafe (v zahraničí pod značkou Twistcafe) otevřel svou první pobočku v USA. Nová provozovna se nachází přímo na slavné Venice Beach v Los Angeles před oblíbenou posilovnou Arnolda Schwarzeneggera. Tento krok je klíčovým milníkem v expanzi společnosti na americký trh a dělá z českého Trdlokafe jeden z nejrychleji rostoucích retailových konceptů na světě. Twistcafe Group do konce roku 2024 plánuje v USA otevřít dalších 6 poboček.

Otevření pobočky na území USA naplňuje vizi společnosti o globální expanzi této české franšízové sítě. První dny po otevření naznačují, že by výkon prodejny v Kalifornii mohl být srovnatelný, nebo dokonce lepší než na pražské Karlově ulici, která je zatím nejvýkonnější prodejnou celé sítě a generuje měsíční čistý zisk více než 400 tisíc korun. CEO Radek Klein k tomu uvedl:Otevření pobočky na Venice Beach je pro nás obrovským úspěchem a důležitým krokem v rámci našeho směřování. Věříme, že náš koncept osloví americké zákazníky stejně jako ty evropské. Expanze do USA byla dlouho naším snem. Americký trh nabízí obrovský potenciál a jsme nadšeni z příležitostí, které nám tato expanze přináší.

Trdlokafe dosud otevřelo 230 poboček, včetně mnoha světových metropolí, Spojených arabských emirátů a USA. V roce 2024 se síť, kterou vlastní Radek Klein, Miroslav Švára, Ladislav Truxa a Zdeněk Pavlíček, rozrostla na více než 330 prodaných prodejen a dále expanduje. Jen za první polovinu tohoto roku podepsali 226 nových franšízantů a rozjeli několik nových projektů. 

Otevírání poboček v klíčových světových městech, stejně tak jako expanze na americký trh, jsou součástí širší strategie Trdlokafe. Do konce roku plánuje otevření dalších šesti poboček v USA, mezi nimi jednu přímo na Sunset Boulevard v Miami a další v prestižním Oculus World Trade Center v New Yorku. „V rámci naší globální strategie plánujeme v tomto roce  podepsat ještě dalších nejméně 200 poboček v Evropě, Spojených státech a v Asii, což je nejvíce za celou historii Twistcafe Group. Naším cílem je přinést Twistcafe do každého kouta světa, kde je o něj zájem. Otevření první pobočky v USA je dalším krokem k naplnění této vize.“ dodal Klein. 

Trdlokafe všechny své prodejny buduje jako ready-made podnikání pro franšízanty. Ti si takovou prodejnu s trdelníky a kávou mohou koupit jako investiční nástroj s průměrnou roční návratností +33%. Trdlokafe pro ně najde místo, prodejnu kompletně vybuduje, nabere personál a prodejnu otevře a navíc se o ni pak i dlouhodobě může starat v rámci služby tzv. full managementu. „Prodejna na Venice Beach byla franšízantovi, který na ni čekal od dubna letošního roku, předána začátkem července. Od prvního dne má krásné tržby a návratnost investice v tomto případě odhadujeme do dvou let.” uzavírá Klein.

O společnosti Trdlokafe:

Česká franšízová společnost Trdlokafe (v zahraničí pod značkou Twistcafe) začínala v roce 2015 v Brně s jednou pobočkou před obchodním centrem Futurum pod vedením zakladatele Radka Kleina. Do konce roku 2023 se síť rozrostla na 156 prodejen v 7 zemích Evropy a Spojených arabských emirátech a stále roste. Současný koncept nabízí investorům možnost provozovat vlastní franšízu, kterou společnost postaví na míru nebo prodá již existující a ziskově zaběhnutý stánek. Mnoho franšízantů se díky této příležitosti stalo milionáři s pasivním příjmem.

Za první polovinu roku 2024 podepsali 226 nových franšízantů. Pro srovnání v celém roce 2023 jich přibylo 76. V květnu 2024 Twistcafe otevřela svou první pobočku v USA na světoznámé Venice Beach, před oblíbenou venkovní posilovnou Arnolda Schwarzeneggera, což představuje významný krok v globální expanzi značky. Twistcafe pokračuje v růstu i inovacích a nabízí atraktivní investiční příležitosti pro nové franšízanty. Dnes ve skupině Twistcafe Group naleznete koncepty: Trdlokafe, Twistcafe, Bubblify, My Food Place, Pizza Raketou, Kofi Kofi, Rio, Cinname a brzy mnoho dalších. Cílem skupiny Twistcafe Group je vytvářet výborné produkty pro koncové zákazníky a dodávat špičkovou službu investorům a franšízantům, kteří do svého života chtějí přinést silný zdroj příjmů, u kterého mají jistotu úspěchu.